نقشه هوشمندانه گرت بیل برای رئال مادرید؟

نقشه هوشمندانه گرت بیل برای رئال مادرید؟

سایت رسمی فوتبالی – مشاوران گرت بیل باز هم تاکید کرده‌اند که این بازیکن قصد جدایی از رئال مادرید در تابستان جاری را ندارد. اما روزنامه آ اس گزارش داده که جاناتان بارنت، ایجنت بیل احتمالا می‌خواهد با این کار، رئال را وادار به فسخ قرارداد بیل کند. در این حالت او به صورت بازیکن آزاد به تیمی که دوست دارد خواهد رفت.

با توجه به این که رئال مادرید در سال 2013 مبلغ 101 میلیون یورو برای خرید بیل پرداخت، این که اجازه رفتن او را بدون دریافت هیچ مبلغی صادر کند برای باشگاه بسیار سخت است.

بیل سالانه حدود 30 میلیون یورو پیش از کسر مالیات از رئال دستمزد می‌گیرد و این نکته مهمی است. او سه سال دیگر با رئال قرارداد دارد و اگر رئال بتواند او را در تابستان جاری به فروش برساند، 90 میلیون یورو در هزینه‌هایش صرفه‌جویی خواهد کرد.

این نکته‌ای است که بارنت به آن توجه کرده است. او می‌داند که زین‌الدین زیدان به دنبال فروش بیل است و اگر بیل چند هفته دیگر مقاومت کند، باشگاه چاره‌ای جز فسخ قرارداد او و دادن اجازه رفتن او به صورت آزاد را نخواهد داشت.

دستمزد بالای بیل باعث می‌شود که باشگاه‌ها علاقه چندانی به جذب او نداشته باشند. اما اگر باشگاه جدید بیل لازم نباشد مبلغی به رئال مادرید پرداخت کند، بیل می‌تواند دستمزد خوبی دریافت کند.

در حال حاضر که اطرافیان بیل اصرار دارند که او می‌خواهد در رئال بماند. اما آیا او نقشه‌ای در سر دارد؟

8444