تکذیب پیشنهاد تاتنهام توسط مدیر برنامه ستاره ولزی

تکذیب پیشنهاد تاتنهام توسط مدیر برنامه ستاره ولزی

سایت رسمی فوتبالی - جاناتان بارنت، مدیر برنامه گرت بیل، اعلام کرد که باشگاه تاتنهام پیشنهادی برای جذب مهاجم رئال مادرید ارائه نکرده است. 

به گزارش فوتبالی، آینده گرت بیل در برنابئو در هاله ای از ابهام قرار دارد و بازگشت زین الدین زیدان به نیمکت هدایت این تیم یکی از اصلی ترین دلایل آن است. بیل یکی از بازیکنان تیم اصلی بود که سرمربی قصد داشت در پنجره نقل و انتقالاتی امسال به فروش برساند اما این بازیکن ترجیح می دهد به حضور خود در پایتخت اسپانیا ادامه دهد. مدیران باشگاه نیز که با خرید هازارد، میلیتائو، یوویچ، مندی و رودریگو خرج بسیاری انجام دادند، ترجیح می دهند که با فروش بیل بخشی از این هزینه ها را بازگردانند. در ابتدای تابستان صحبت از پیشنهادات منچستریونایتد و بایرن مونیخ به گوش می رسد که عملی نشد. پس از آن یک باشگاه چینی پیشنهاد بسیار گرانقیمتی به بیل داد اما قصد داشت مبلغی بابت این انتقال به رئال مادرید بپردازد و منتفی شد. آخرین شایعه مربوط به علاقه باشگاه تاتنهام برای بازگرداندن بیل به لیگ برتر بود. مدیر برنامه این بازیکن در پاسخ به سوالی درباره احتمال حضور او در این تیم انگلیسی تنها گفت که حاضر نیست درباره خبرهای چرند صحبت کند.

بیل در فاصله سال های 2007 تا 2013 بیش از 200 بار پیراهن تاتنهام را بر تن کرد و پس از آن با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست. این مهاجم در طول مدت حضور خود در اسپانیا 13 جام به دست آورده که شامل 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بوده اما همواره انتقادات بسیاری از او مطرح بوده است. او پس از بازگشت زیدان عملا از ترکیب تیم کنار گذاشته شد و در سه بازی آخر حتی به میدان نرفت. 

1070