نیمار: من الگوی خوب یا ابر قهرمان نیستم

نیمار: من الگوی خوب یا ابر قهرمان نیستم

سایت رسمی فوتبالی - نیمار، ستاره برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن، مدعی شده که الگویی خوب یا یک ابر قهرمان نیست. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن تیم ملی برزیل دو سال اخیر را در پی اس جی حضور داشته اما حالا شایعاتی درباره عدم رضایت و رابطه نه چندان خوب او با هم تیمی ها و مدیران باشگاه به گوش می رسد. این بازیکن 27 ساله اخیرا برای حضور در تمرینات پیش فصل تیم فرانسوی به پاریس نرفت و شایعاتی درباره بازگشت او به بارسلونا به گوش می رسد. لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه فرانسوی، نیز با تایید این شایعات اعلام کرد که نیمار می تواند با یک پیشنهاد خوب و با قیمت مناسب از این تیم جدا شود. شنبه شب مصاحبه ای از این بازیکن منتشر شد که در آن او از پیروزی 6 - 1 بارسلونا برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا فصل 17 - 2016 به عنوان بهترین خاطره فوتبالی خود یاد کرده بود. همین اتفاق جنجال زیادی را در فضای مجازی و بین هواداران تیم پاریسی ایجاد کرد. 

نیمار در این باره گفت: " من ابر قهرمان یا الگوی خوبی نیستم. من هم لحظات بد خودم را دارم که می خواهم به خانه بروم و پنهان شوم و تنها با دوستان و خانواده ام باشم. من ابر قهرمانی نیستم که تمام فشارهای دنیا را مدیریت کند اما تلاش خودم را می کنم چون می دانم نه تنها برای پسر و خانواده ام بلکه برای بسیاری از بچه های دنیا چه معنایی دارم. می دانم مسئولیت زیادی بر دوش من است و می خواهم به بهترین روش ممکن عمل کنم. می خواهم همیشه صادق باشم و این مهمترین نکته است. "

نیمار نتوانست در قهرمانی برزیل در کوپا آمریکا این تیم را همراهی کند و اضافه کرد: " غیبت در کوپا آمریکا بسیار بد بود. من حتی نمی خواستم از تمرینات بروم پس می توانید تصور کنید که از دست دادن کوپا چقدر دردناک بود. این اتفاق برای من بسیار مهم بود و تمام امسال روی آن تمرکز کرده بودم اما هم تیمی ها و دوستانم را بسیار تشویق کردم. از تماشای پیروزی آنها بسیار خوشحال شدم حتی بیشتر از خوشحالی برای بازی خودم. خوشحالی آنها خوشحالی من هم هست. "

1070