بازیکنانی که ستاره بودن را با نقش مکمل عوض کردند؛ از کاکا تا بیل و گریزمان!

بازیکنانی که ستاره بودن را با نقش مکمل عوض کردند؛ از کاکا تا بیل و گریزمان!

سایت رسمی فوتبالی - آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی، ستاره اتلتیکو بودن را با حضور در بارسلونا زیر سایه مسی عوض کرد. او پس از پنج فصل حضور در اتلتیکومادرید و بیش از 70 گل در این تیم ترجیح دالد که راهی نیوکمپ شود.

به گزارش فوتبالی، در سالهای اخیر بازیکنان زیادی شرایطی مشابه بازیکن فرانسوی داشتند. برخی از آنها تیم خود را عوض کردند چرا که فکر می کردند در تیم جدید ستاره خواهند بود اما شرایط برایشان خوب پیش نرفت. برخی دیگر نقش اصلی را با نیمکت نشینی عوض کردند. برخی از این موارد را مرور می کنیم:

کاکا: بازیکن برزیلی نقش محوری و کلیدی خود در میلان را از دست داد تا زیر سایه رونالدو باشد. کاکا در برنابئو کمرنگ و کمرنگ تر شد تا این که در سال 2013 به باشگاه سابقش میلان برگشت. او در پیراهن روسونری یک ستاره بود. یکی از بهترین بازیکنان تیمش در مسیر قهرمانی اروپا در سال 2027. رئال مادرید برای خرید او 67 میلیون یورو پرداخت اما نتوانست از سایه رونالدو در برنابئو خارج شود.

گرت بیل:بازیکن ولزی ستاره تاتنهام و یکی از محبوب ترین بازیکنان تبلیغاتی لیگ انگلیس بود. او در شش فصل حضور در باشگاه انگلیسی تبدیل به رهبر بی چون و چرای تیمش شد. بیل پس از مواجهه با پیشنهاد رئال مادرید راهی برنابئو شد تا با 101 میلیون یورو به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال تا آن زمان تبدیل شود. او در فصل اولش در رئال مادرید خوب کار کرد اما به تدریج افت کرد و نتوانست از سایه رونالدو خارج شود.

نیمار: ماجرای بازیکن برزیلی با بیل و کاکا متفاوت بود اما پایان کار یکسان بود. او به پی اس جی رفت به این امید که از زیر سایه مسی خارج شود و به تک ستاره تیمش تبدیل شود اما زیر سایه امباپه دیگر بازیکن گرانقیمت تیم قرار گفت. مصدویمت، جنجال و حواشی باعث شد که نیمار نتواند در پاریس چیزی که می خواست را ارائه بدهد. جالب این که او وقتی از سانتسو به بارسا رفت هم شرایط مشابهی داشت و این بار زیر سایه مسی قرار گرفت. اگر نیمار به بارسا برگردد باز هم زیر سایه لئو خواهد بود.

دیگو کاستا: اتلتیکو مادرید در فصل 14-2013 مثل یک تیم بازی می کرد و رهبر مشخصی نداشت. تاثیرگذارترین بازیکن مقابل دروازه اما دیگو کاستا بود که 27 گل به ثمر رساند. بازیکن اسپانیایی - برزیلی پیشنهاد چلسی را پذیرفت تا در لندن زیر سایه ادن هازارد قرار بگیرد. او در لندن موفق نبود و به اتلتیکو برگشت.