چرا امیری مثل احمدزاده نشد؟

چرا امیری مثل احمدزاده نشد؟

وب سایت رسمی فوتبالی- جدایی فرشاد احمدزاده از پرسپولیس تقریبا مشابه جدایی وحید امیری بود اما واکنش هواداران در خصوص بازگشت این 2 بازیکن با هم متفاوت بود!

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد تفاوت در واکنش هواداران در قبال بازگشت این 2 پرسپولیسی سابق به جمع قرمزهای پایتخت کاملا طبیعی باشد. در حالی بازگشت فرشاد احمدزاده با واکنش های تندی از سوی هواداران پرسپولیس مواجه شد که هواداران این باشگاه در قبال امیری چنین واکنشی را تکرار نکرده اند که به نظر می رسد این مساله به دلیل مصاحبه هوشمندانه امیری پس از عقد قرارداد با پرسپولیس با سایت رسمی باشگاه بود. امیری دقایقی پس از توافق نهایی با پرسپولیس و عقد قرارداد با سرخ پوشان در گفتگویی که با سایت رسمی باشگاه داشت اعلام کرد که می‌دانم هواداران بابت سال گذشته از من ناراحت هستند. بعضی هم هنوز من را نبخشیده اند. این احساسات را درک می کنم. در مقابل آن حرفی نمی زنم. من فقط امیدوارم با تلاشی که برای پرسپولیس خواهم کرد دل هواداران پرسپولیس را بار دیگر به دست بیاورم.

 همین صحبت هایی که ناشی از ندامت امیری بود، برای فرونشاندن خشم و ناراحتی هواداران از این وینگر با اخلاق پرسپولیس کافی بود تا مثل فرشاد احمدزاده با واکنش تند و منفی هواداران مواجه نشود.

7655