نصیرزاده: برای آغاز لیگ برتر سازمان لیگ منتظر پاسخ باشگاه هاست

نصیرزاده: برای آغاز لیگ برتر سازمان لیگ منتظر پاسخ باشگاه هاست

وب سایت رسمی فوتبالی- عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: برای آغاز رقابت های لیگ برتر منتظر پاسخ باشگاه ها هستیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، هوشنگ نصیرزاده در مورد گلایه برخی باشگاه های از مشخص نبودن زمان آغاز لیگ برتر و قرعه کشی مسابقات گفت: سازمان لیگ بر اساس مصوبه هیات رئیسه خود که با توجه به نامه شورای امنیت کشور( شاک) بوده از باشگاه های حاضر در لیگ برتر خواست که سیستم بلیت فروشی خود را به روز رسانی کنند علاوه بر آن گیت های ورودی ورزشگاه ها الکترونیک شود و صندلی ها شماره دار شود. همچنین امکان شناسایی تماشاگران برای مسئولان انتظامی فراهم شود.

وی افزود: از آنجایی که این تمهیدات در برخی ورزشگاه های کشور در حال بازسازی هستند بنابراین سازمان لیگ در نامه ای به باشگاه های لیگ برتر اعلام کرد آخرین وضعیت ورزشگاه های خود را تا آخر هفته به این سازمان اعلام کنند. چنانچه برخی باشگاه ها نتوانند شرایط درخواستی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را که خواسته شورای امنیت کشور بود و منطبق بر استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیاست را مهیا و به روز رسانی کنند به طور قطع مسابقات آن باشگاه ها در ورزشگاه های خانگی شان انجام نخواهد شد و در شهرهای همجوار که امادگی لازم را دارند منتقل شوند.

نصیرزاده در مورد وضعیت ورزشگاه های لیگ برتری گفت: طبق اطلاع من 4 تیم پارس جنوبی جم، نساجی مازندران، نفت مسجدسلیمان و شاهین شهرداری بوشهر ورزشگاه هایشان بیشترین مشکل را دارند. این باشگاه ها باید با کمک مسئولان استانی و شهری بتوانند مشکلات ورزشگاه های خود را به حداقل برسانند وگرنه ممکن است مجبور شوند در شهری دیگر از میزبان حریفانشان در لیگ برتر باشند.

7413