افتخاری: نمی خواستم با شفر با آن رقم و مدت زمان تمدید کنم

افتخاری: نمی خواستم با شفر با آن رقم و مدت زمان تمدید کنم

وبسایت رسمی فوتبالی – درباره نحوه تمدید قرارداد استقلال با وینفرد شفر یک ابهام عجیب وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، مدیرعامل و معاون سابق باشگاه استقلال در مصاحبه‌هایی که در چند وقت اخیر داشتند، وقتی درباره دلیل تمدید قرارداد شفر در روز فینال جام حذفی مورد سوال قرار گرفتند، جواب مشترکی داشتند. اینکه فشار زیادی به آنها وارد بوده تا قرارداد شفر هر چه زودتر تمدید شود. افتخاری درباره این موضوع گفته:" فضای مجازی و فشار هایی که به باشگاه وارد شد ما را وادار به این قرارداد کرد. اگر این فشار ها نبود، مبلغ و مدت قرارداد متفاوت می‌شد." 

پندار توفیقی، البته توضیح کاملتری درباره این ماجرا داشته:" شب قبل از بازی با سیاه جامگان یک گروه سرشناس رسانه‌ای که همه آنها را خوب می‌شناسند، به هتل محل اقامت ما آمدند برای ملاقات با شفر. ساعت ۱۰ شب بود که از حراست هتل المپیک با من تماس گرفتند و این موضوع را گفتند. من به آنها گفتم شب قبل از بازی مصاحبه مطبوعاتی نداریم و باید دوستان در نشست خبری شرکت می‌کردند.این آقایان برنامه داشتند سر تمدید قرارداد شفر به باشگاه فشار وارد کنند. من آن زمان به حراست هتل گفتم که از دوستان بخواهید بروند و اجازه مصاحبه با شفر را ندادم. آن دوست مطبوعاتی که بسیار معروف هست تلفن را گرفت و به من گفت آقای توفیقی از فردا بنشین و ببین که چکار می‌کنیم.فشارهایی که رسانه‌ها و در پی آن فضای مجازی برای تمدید قرارداد با شفر آوردند بخشی از آن از اینجا نشأت گرفت."

البته توفیقی، هنوز اسمی از این گروه رسانه ای نبرده و شاید بد نباشد او و افتخاری بگویند چه جریانی در پشت پرده وجود داشت تا قرارداد شفر که ابتدا 300 هزار دلار بود، به یکدفعه بیش از دو برابر افزایش پیدا کرده است.

گزارش: چیا فوادی/ وب سایت فوتبالی نیوز

7655