طعنه هندانوویچ به ایکاردی: بازیکنان نمی‌توانند هرکاری می‌خواهند، انجام دهند

طعنه هندانوویچ به ایکاردی: بازیکنان نمی‌توانند هرکاری می‌خواهند، انجام دهند

سایت رسمی فوتبالی -سمیر هندانوویچ، کاپیتان اینتر، از اخلاق حرفه ای کونته تقدیر کرد و مدعی شد که بازیکنان نباید فکر کنند که می توانند هرکاری دوست دارند، انجام دهند. 

به گزارش فوتبالی، اینتر با حضور آنتونیو کونته جلسات تمرینی منظمی را برگزار می کند و این در حالی است که به مائورو ایکاردی و راجا ناینگولان اعلام شده که جایی در برنامه های آینده این مربی ندارند. هندانوویچ در کنفرانس خبری خود درباره شرایط تیم گفت: " ما به سختی تلاش می کنیم اما می دانیم که باید چه انتظاری از کونته داشته باشیم. تمام هم تیمی های من بسیار با انگیزه هستند و آماده اند تا با هر چالشی روبرو شوند. فکر می کنم سفر ما دو سال پیش با لوسیانو اسپالتی آغاز شد و حالا پایه های قدرتمندی داریم. همانطور که مربی گفت ما نباید هیچ محدودیتی برای خودمان ببینیم و مهم است که بتوانیم رویاهای بزرگی داشته باشیم. ما اول از همه به روحیه فداکاری نیاز داریم تا بتوانیم به یک تیم تبدیل شویم. به بستن بازوبند کاپیتانی افتخار می کنم. رفتار من تغییری نکرده است. کاپیتان کسی است که مسئولیت بزرگی دارد و باید در زمان نیاز صحبت کند و همیشه عادل باشد. باید دفاع را به نقطه قوت خودمان تبدیل کنیم. با دفاع سه نفره تمرین کردیم چون دیه گو گودین هنوز کار با ما را آغاز نکرده است. بازیکنان باید بدانند که مسئولیت هایی نسبت به باشگاه دارند. آنها نمی توانند فکر کنند که چون با استعداد هستند، می توانند هر کاری را انجام دهند. "

این دروازه بان در پاسخ به سوالی در این باره که امیدوار است مشکل ایکاردی و ناینگولان حل شود، گفت: " باشگاه در موضوع خود بسیار روشن بوده و نیازی نیست که من چیزی اضافه کنم. "

1070