دیبالا: سامپائولی حتی جواب سلامم را نمی داد

دیبالا: سامپائولی حتی جواب سلامم را نمی داد

سایت رسمی فوتبالی- پائولو دیبالا ستاره جوان باشگاه یوونتوس و تیم ملی آرژانتین در گفتگو با فاکس اسپورتس در مورد ارتباطش با خورخه سامپائولی سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین در جریان جام جهانی 2018 افشاگری کرده است. او در این تورنمنت تنها 22 دقیقه مقابل کرواسی به میدان رفته بود و این بازی هم با باخت 3-0 آلبی سلسته به پایان رسید. حالا دیبالا اعلام کرده که درطول آن مدت هیچ ارتباطی با سرمربی تیمش نداشته و هیچ کلامی بین آنها رد و بدل نمی شده وحتی سامپائولی جواب سلام او را هم نمی داده.

به گزارش فوتبالی، دیبالا در مورد ارتباطش با سامپائولی گفت:« آخرین باری که با سامپائولی سرمربی وقت آرژانتین صحبت کرده بودم، به زمانی برمی گردد که او قبل از آغاز جام جهانی روسیه به تورین آمده بود و با من و سایر بازیکنان آرژانتینی شاغل در فوتبال ایتالیا دیدار کرد. در آن زمان با هم کمی صحبت کردیم ولی در جام جهانی هیچ ارتباط و صحبتی با هم نداشتیم. او هرگز به سمت من نمی آمد و هرگز چیزی به من نگفت. بعد از دیدار در تورین هرگز با سامپائولی صحبت نکردم.قبل از رفتن به جام جهانی با من صحبت می کرد ولی از اولین روز شروع اردوی آماده سازی آرژانتین برای جام جهانی تا زمانی که به کشورمان برگشتیم، هیچ صحبتی بین ما رد و بدل نشد؛ اوحتی جواب سلامم را هم نمی داد.»

این بازیکن جوان ادامه داد:« خیلی عجیب است. ما با هم در کمپ آرژانتین در روسیه بودیم؛ زمان زیادی را کنار هم می گذراندیم و بارها با هم روبرو می شدیم. عجیب است که یک سرمربی حتی به بازیکنش سلام هم نکند. او حتی حالم را نمی پرسید.. این اولین باری بود که چنین اتفاقی برایم رخ می داد. »

البته دیبالا دلیل این ماجرا را کشف کرده است:« من هم نمی خواستم به او نزدیک شوم. البته شرایط برای سامپائولی هم راحت نبود. من به سمت او نمی رفتم و نمی دانم آیا اگر من به سمتش می رفتم اوضاع بهتر می شد یا نه. تصور می کنم که شاید اتفاقی افتاده..شاید او از حرفهای من ناراحت شده بود. همه چیز به همین ترتیب تمام شد و درهمین شرایط من به خانه برگشتم.»

اما او اعلام کرده که ارتباطش با لیونل اسکالونی سرمربی فعلی آرژانتین کاملا برعکس است:« قبل از کوپا آمه ریکا با اسکالونی صحبت کردم. او به من گفت که می خواهددر پست بازیکن شماره 9 بازی کنم و در اردوهای تیم قبل از آغاز کوپا آمه ریکا طبق خواسته او تمرین می کردم. » او در بخش پایانی صحبتهایش درمورد تعویضش در بازی با شیلی که باعث عصبانیتش شد گفت:« در آن لحظه در جریان جو بازی بودم و چنین واکنشی نشان دادم. بعد از آن با سرمربی تیم صحبت کردم و به او توضیح دادم که دلم می خواست دقایق بیشتری بازی کنم. این اتفاقات رخ می دهند. این ماجرا درهمانجا تمام شد و بعد از آن اسکالونی رفتار خوبی با من داشت.»

6363