استیلی: نظر ویلموتس کمک به تیم‌های پایه است/ یک مربی اسپانیایی دستیار فرهاد مجیدی می‌شود

استیلی: نظر ویلموتس کمک به تیم‌های پایه است/ یک مربی اسپانیایی دستیار فرهاد مجیدی می‌شود

وب سایت رسمی فوتبالی- مدیر تیم فوتبال امید گفت: دستیار خارجی تیم امید از کشور اسپانیا است که کارهای نهایی انجام شده و شاید اردوی کنونی یا اردوی بعدی به کادر فنی اضافه شود.

به گزارش فوتبالی، حمید استیلی در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال امید اظهار داشت: سعی کردیم اردوی این تیم را به شکلی برگزار کنیم که به باشگاه‌ها آسیبی وارد نشود. قبل از آغاز این اردو، نشستی را با ویلموتس سرمربی تیم ملی برگزار کردیم. نظر او کمک به تیم‌های پایه است و به همین دلیل قرار شده که بازی تدارکاتی بین تیم‌های بزرگسالان و امید برگزار شود. این مساله نشان می‌دهد بازی با تیم امید کمتر از دیدار تدارکاتی نیست. در گذشته چنین دیدارهایی برگزار نمی‌شد و اتفاق خوبی است که اکنون برگزار می‌شود. امیدوارم این بچه‌ها بتوانند بازی خوبی ارائه بدهند.

وی افزود: ما تا دی ماه که منتهی به مسابقات اصلی‌مان در تایلند خواهد بود، هر ماه اردوی چند روزه برگزار خواهیم کرد. روز جمعه نیز با نفت مسجدسلیمان دیدار تدارکاتی و دوشنبه هفته آینده با تیم بزرگسالان بازی خواهیم کرد.

مدیر تیم فوتبال امید درباره حضور دستیار خارجی در کادر فنی فرهاد مجیدی عنوان کرد: دستیار خارجی از کشور اسپانیاست که کارهای نهایی انجام شده و شاید اواخر این اردو یا اردوی بعدی به ما اضافه شود. درباره دستیار ایرانی مجیدی چند گزینه داده که با یک نفر توافق خواهیم کرد.

استیلی در پاسخ به این سوال که چرا همه بازیکنان مدنظر در این اردو حاضر نیستند؟ گفت: دو باشگاه شهر خودرو و سایپا به خاطر بازی تدارکاتی که داشتند، اجازه گرفتند که بازیکنان‌شان را در اختیار داشته باشند. اگر بخواهیم اجازه بدهیم، اردوهای بعدی‌مان بهم می‌ریزد و تنها این بار را اجازه دادیم و از اردوهای بعدی همه باید حضور داشته باشند.

مدیر تیم فوتبال امید در خصوص اینکه آیا زمان اردوهای تیم امید در برنامه سازمان لیگ لحاظ شده است یا نه؟ گفت: سعی کردیم اردوهای‌مان را بر پایه تیم بزرگسالان برگزار کنیم. برخی از بازی‌های فیفادی در اسفندماه نیز برگزار می‌شود و به همین دلیل با سازمان لیگ صحبت کردیم که اردوی 20 روزه تا یک ماه در دی ماه برگزار کنیم.

استیلی در واکنش به این سؤال که چرا بازی تیم‌های ملی بزرگسالان و امید پشت درهای بسته برگزار می‌شود؟ خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم بازی پشت درهای بسته نباشد، چون برای بچه‌های ما مهم است که هواداران بیایند. اگر بازی پشت درهای بسته بود، سعی می‌کنیم با ویلموتس صحبت کرده تا با حضور هواداران برگزار شود.

4344