آخرین خبر از وضعیت حمید استیلی در نفت 

آخرین خبر از وضعیت حمید استیلی در نفت 

دستیار حمید استیلی از جمله مربیانی بود که برای هدایت تیم های پایه به فدراسیون برنامه داده بود . 

مهدی حسینی نسب در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی عنوان کرد: جا دارد با کادرفنی، بازیکنان و مردم خوب ایران بابت این صعود مقتدرانه تبریک بگویم. از فدراسیون فوتبال هم باید تشکر کنیم که شرایط را مهیا کرد تا تیم ملی با صلابت به جام جهانی صعود کند. تیم ایران با کی روش بااقتدار کامل کارش را دنبال می کند و واقعا یک سرو گردن از تیم های آسیایی بالاتر هستیم. نظم خاصی که در تیم ملی وجود دارد واقعا جای تقدیر و تشکر دارد. الان شرایط در تیم ملی طوری است که ما فقط 11 بازیکن نداریم و نیمکت نشینان نیز در سطح فیکس ها هستند و یک مجموعه کامل ساخته و پرداخته شده است. 

وی ادامه داد: قطعا با ادامه برنامه های کارلوس کی روش خللی در کار تیم ملی به وجود نمی آید. در کارهای دفاعی تیم ملی فوق العاده عمل کرده و امیدوارم بتوانیم در فاز مالکیت توپ نیز بهتر عمل کنیم و بازی های زیباتری را انجام دهیم تا مردم فوتبالدوست بیشتر لذت ببرند.

حسینی نسب همچنین گفت: قطعا حالا انتظارات مردم و فوتبالی ها از تیم ملی بیشتر شده است. امیدوارم تیم ملی با حمایتی که فدراسیون انجام می دهد و اقتدار کی روش بتواند در جام جهانی نیز نتایج خوبی بگیرد و از مرحله گروهی عبور کند.

دستیار سابق حمید استیلی در شاهین بوشهر و راه آهن درباره وضعیت این مربی با نفت تهران تاکید کرد: حمید خان صحبت هایی با نفتی ها انجام داده اما هنوز از نظر مالی مشکلاتی وجود دارد. منتظر است تا منابع مالی برای باشگاه نفت تامین شود و باشگاه سروسامان بگیرد.

حسینی نسب به بیان اینکه برای سرمربیگری تیم های پایه به فدراسیون رزومه داده است، اظهار داشت: من رزومه ام به فدراسیون ارائه کردم اما در صحبتی که داشتیم، اعلام کردند مربی را در نظر داریم که قطعا حضور چند ساله به عنوان سرمربی در یک تیم را داشته باشد.من سالها در تیم های پایه کار کردم و مقام هایی که آوردیم، مشخص است. همچنین چندین سال در سطح اول فوتبال ایران دستیار مربیان مطرح بودم، سرمربی تیم لیگ یکی بودم. با این حال احتمالا فدراسیون فردی را می خواهد در تیم های پایه استفاده کند که رزومه بالاتری نسبت به من دارد. 

حسینی نسب افزود: برای من این سوال پیش آمده ؛ فردی که می خواهد سرمربی تیم های پایه شود از کجا باید شروع کند؟ امیدوارم پاسخ این سوال به من داده شود. اکنون افراد دیگری نیز مثل امید روانخواه شرایطی مانند من دارندکه دستیار و مربی تیم های زیادی بوده اما هیچ گاه سابقه سرمربیگری نداشته اند.