کنعانی‌زادگان : مجبورم کردند به دروغ بگویم استقلالی هستم!

کنعانی‌زادگان : مجبورم کردند به دروغ بگویم استقلالی هستم!

وبسایت رسمی فوتبالی - بخشهای مهم گفتگوی محمدحسین کنعانی‌زادگان با خبرگزاری میزان را برایتان گلچین کردیم:

*  بحث منت و این چیز‌ها نیست، اما واقعا پیشنهاد‌های خوبی از ایران و خارج از ایران داشتم، ولی می‌خواستم به پرسپولیس بیایم تا اشتباهی که سه سال پیش انجام دادم را جبران کنم. پرسپولیس آنقدر بزرگ است که زیر پرچمش و برای هوادارانش از جان مایه بگذارم.

من برای حضور در پرسپولیس به ندای دلم و قلبم گوش دادم. این جملات را با بغض می‌گویم، من عاشق پرسپولیس هستم و اگر قبلا اتفاقاتی افتاد به خاطر سن و تجربه کم من بود.

 * درباره آنکه قبلا از علاقه قلبی‌ام به استقلال حرف زده بودم، باید بگویم که خام بودم و جوان و مدیر برنامه‌های درستی هم نداشتم. اگر آن صحبت‌ها را هم مطرح کردم به اجبار کادرفنی استقلال بود. آنها به من گفتند این صحبت‌ها را بکن تا محبوب هواداران شوی و به خاطر همین آن حرف‌ها را زدم. کادرفنی من را مجبور کرد آن حرف‌ها را بزنم و به نوعی دروغ بگویم. من هم بچه بودم و ۲۰ سال بیشتر نداشتم آنقدر فشار روحی و روانی روی من زیاد بود که مجبور شدم آن حرف‌ها رابزنم.

* آقای امام‌وردی از مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌تواند شهادت بدهد که شب قبل از بازی استقلال و نفت تهران می‌خواستم به پرسپولیس برگردم. واقعا نمی‌توانستم به خودم بقبولانم که از تیمی که عاشقش هستم جدا باشم.

* در تیم ماشین سازی که بیشتر یک تیم دفاعی بود سه گل زدم و سه پاس گل دادم و در ملوان هم ۵،۶ گل زدم و آمار خوبی داشتم، اما برای من در پرسپولیس مهم حفاظت کردن و دفاع کردن از دروازه پرسپولیس است. من از دروازه پرسپولیس مثل خانواده‌ام دفاع می‌کنم.

* با رخصت از کریم باقری قرار شده تا شماره ۶ را بپوشم. می‌دانم که این شماره سنگینی در پرسپولیس است، اما فکر می‌کنم آنقدر تجربه دارم که این شماره را به تن کنم. آنقدر بزرگ شده‌ام که در تیم پرسپولیس این شماره را بپوشم.

1984