اعتراف عجیب داور برزیل-آرژانتین: داور وار هرگز مرا صدا نکرد

اعتراف عجیب داور برزیل-آرژانتین: داور وار هرگز مرا صدا نکرد

سایت رسمی فوتبالی- رودی زامبرانو، داور بازی جنجالی و پرتنش مرحله نیمه نهایی کوپا آمه ریکا که با برد 0-2 برزیل مقابل آرژانتین همراه شد، حالا سکوتش را شکسته و اعلام کرده که لئودان گونزالس، داور اروگوئه ای که در آن بازی مسئولیت تکنولوژی وار را عهده دار بود، در جریان بازی برزیل- آرژانتین در مورد خطای پنالتی آرتور برروی نیکلاس اوتامندی به او هشداری نداده است.

به گزارش فوتبالی، این داور اکوادوری در گفتگو با رادیو Super K800 که یک شبکه رادیویی اکوادوری است،در این رابطه صحبت کرده و راجع به خطای احتمالی پنالتی برروی سرخیو آگوئرو گفته:«در صحنه اول، کاملا واضح است که روی سرخیو آگوئرو خطا شده. این یک خطای ناشی از ترس از سوی مدافع برزیل (دنی آلوز) بود. چرا این صحنه برخورد را از دوربین پشت دروازه ندیدند؟»

و درمورد خطایی که برروی اوتامندی صورت گرفت توضیح داد:« صحنه را ندیدم. من فقط دیدم که اوتامندی روی زمین افتاد. البته او هم ضربه ای به حریف زد و فقط بحث با آرنج ضربه زدن نبود. تکنولوژی وار این صحنه را بازبینی کرد و به نظرش صحنه ای 50- 50- بود ولی آنها به من هشدار ندادند که صحنه را بازبینی کنم. آنها معتقد بودند که این صحنه پنالتی نیست.اما من معتقدم که آنها باید به من پیغام می دادند.»

نکته جالب توجه و عجیب اینجاست که لئودان گونزالس، داور اروگوئه ای که مسئول تکنولوژی وار در این بازی بود، چند روز پیش اعلام کرده بود که دراین صحنه از آقای زامبرانو خواسته تا به کنار زمین آمده و صحنه برخورد را بازبینی کند.

از سوی دیگر این داور اکوادوری در مورد اعتراضات مسی و اتهامهایی که درپایان مسابقه وارد کرد گفت:« مسی همیشه خودش را وقف بازی کردن می کند و هرگز با او مشکلی نداشته ام. راستش من از صحبتهای مسی بعد از بازی حسابی حیرت زده شدم ولی هرکسی نظر خودش را دارد.»

6363