رسمی: انتقال ستاره اسپانیایی لیورپول به ویارئال

رسمی: انتقال ستاره اسپانیایی لیورپول به ویارئال

سایت رسمی فوتبالی- آلبرتو مورنو ستاره 27 ساله باشگاه لیورپول با امضای قراردادی 5 ساله به ویارئال اسپانیا پیوست. او که در پایان فصل از لیورپول جدا شده بود حالا بازیکن جدید ویارئال است.

به گزارش فوتبالی، مورنو بعد از 5 فصل حضور در آنفیلد حالا لیگ برتر انگلیس را ترک کرده و به لالیگا بازگشته است. در طول این مدت مورنو در 141 بازی برای قرمزها به میدان رفت و سه گل برای این تیم به ثمر رساند و با اتمام قراردادش در ماه ژوئن، حالا به ویارئال پیوسته است. با توجه به سطح بالای رختکن لیورپول ، مورنو فرصت چندانی برای حضور درترکیب اصلی تیمش نمی یافت. او فصل گذشته تنها در 5 بازی به میدان رفته بود و نقش چندانی در نایب قهرمانی لیورپول در لیگ برتر و قهرمانی شان در لیگ قهرمانان اروپا ایفا نکرده بود.

مورنو البته طعم موفقیت اروپایی را با تیم سابقش، سویا چشیده بود ودرسال 2014 با این تیم با غلبه بر بنفیکا، قهرمان لیگ اروپا شده بود. در سال 2016 او با پیراهن لیورپول در فینال لیگ اروپا مقابل تیم سابقش به میدان رفت ولی در آن بازی سویا دوباره قهرمان این تورنمنت اروپایی شد.

مورنو تجربه حضور درتیمهای ملی اسپانیا را نیز دارد و در مارس 2013 برای تیم ملی زیر21 ساله های ماتادورها به میدان رفته بود و پس از آن هم 9 بازی ملی برای تیم اصلی لاروخا انجام داد.

این بازیکن 27 ساله تستهای پزشکی را در باشگاه ویارئال پشت سرگذاشته و قرار است تا ظهر روز چهارشنبه دراین باشگاه معارفه شده و قرارداد جدیدش را امضا کند.

ویارئال فصل گذشته را در رده چهاردهم لالیگا به پایان برد و هفت امتیاز با منطقه سقوط و 9 امتیاز تا آخرین جایگاه کسب سهمیه لیگ اروپا فاصله داشت.

6363