فتحی: بعید است چشمی در استقلال بماند/ برای حفظ پاتوسی تنها جلب رضایت کیپ‌تاون باقی مانده است

فتحی: بعید است چشمی در استقلال بماند/ برای حفظ پاتوسی تنها جلب رضایت کیپ‌تاون باقی مانده است

وب سایت رسمی فوتبالی- پس از پایان جلسه هیات مدیره، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش فوتبالی، امیرحسین فتحی درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: آرش رضاوند و دیاباته به استقلال پیوستند. در حال مذاکره با پاتوسی هستیم و باید با کیپ تاون به توافق برسیم. قبلا هم گفته بودم که پاتوسی یک سال دیگر با ما قرارداد دارد، مشروط بر اینکه بتوانیم پول رضایت نامه او را به کیپ تاون پرداخت کنیم. هیات مدیره در حال رایزنی برای تامین ارز ارز برای جذب اوست. همچنین با رضا اسدی هم مذاکراتی داشتیم ولی هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم. امیدوارم مذاکرات به سمتی پیش برود که از حضور او استفاده کنیم. با علی کریمی هم مذاکره داشتیم و امیدوارم به نتیجه برسیم. من با روزبه چشمی هیچ مذاکره ای نداشتم و بعید می‌دانم این فصل از حضور او بهره ببریم.

وی درباره صحبت زرینچه مبنی بر حضور مربی ایرانی در کادرفنی استقلال گفت: آقای استراماچونی هنوز به ما دستوری برای جذب مربی ایرانی نداده اند. شاید آقای زرینچه نظر شخصی خودش را اعلام کرده است. 

او درباره ادعای حسینی مبنی بر تخفیف به باشگاه برای فراهم شدن مبلغ رضایتنامه پاتوسی گفت: آقای حسینی شوخ طبع است و حتما شوخی کرده است. ما با آقای حسینی و غفوری توافق کردیم و هرکس پول خودش را می‌گیرد. 

او درباره شایعه حضور یکی از دروازه بان های تاتنهام در استقلال گفت: گلر تاتنهام؟ نه گلر لیورپول را می‌خواهیم!

فتحی در ارتباط با وضعیت طلب های باشگاه استقلال افزود: در خصوص طلب ما از ترانسفر تیام و صیادمنش، باید بگویم تقریبا در حال تسویه هستیم. مقدار کمی از پول مجید حسینی باقی مانده است. باشگاه عجمان طلب استقلال را ظرف روزهای آتی پرداخت خواهد کرد. همچنین مبلغ قرارداد صیادمنش نیز به زودی به حساب باشگاه ریخته خواهد شد. 

او درباره اردوی استقلال در ترکیه گفت: باشگاه در ترکیه کمپ خوبی را گرفته است. وزارت ورزش باشگاه‌ها را از پرداخت ارزی برای اردوی خارجی منع کرده است و به لطف چند هوادار استقلال حتی هواپیمای تیم هم رایگان بود و باشگاه برای این اردو پولی پرداخت نکرد. 

او درباره اظهارات حمیداوی مبنی بر مذاکره استقلال برای بازگرداندن رحمتی گفت: دروازه بان اول و دوم در تیم ما معنی ندارد و این انتخاب برعهده سرمربی است. فعلا آقای حسینی و آقای نوراللهی و یک دروازه بان از تیم امید استقلال در تمرینات حضور دارند که با تشخیص سرمربی فیکس خواهند شد. مهدی رحمتی از بزرگان استقلال است و شخصا دوست داشتم او را حفظ کنیم اما رفتن به شهرخودرو انتخاب شخصی ایشان بود و به این تصمیم احترام گذاشتیم. 

7413