نتو: من بهتر از ترشتگن هستم

نتو: من بهتر از ترشتگن هستم

سایت رسمی فوتبالی- نتو مورارا، دروازه بان جدید بارسلونا امروز در مراسم معارفه اش در باشگاه کاتالان شرکت کرد. در این مراسم که در ورزشگاه نوکمپ برگزار شد، او با لباس ورزشی دقایقی در زمین چمن حضور پیدا کرد و سپس در کنفرانس خبری شرکت کرد.

نتو در حالی که مملو از انگیزه به نظر می رسید، لبخندزنان به خبرنگاران گفت:« من الان خوشبخت ترین مرد دنیا هستم.» او در واکنش به مطرح شدن نام مارک آندره ترشتگن دروازه بان آلمانی بارسا گفت:« برای ترشتگن احترام زیادی قائلم ولی من به اینجا آمده ام تا تمام توانم را به کار بگیرم و برای حضور درترکیب اصلی تیم بجنگم.»

نتو در پاسخ به این سوال که آیا ترشتگن بهترین دروازه بان دنیاست یا خیر گفت:« همه ما در هرکاری که انجام می دهیم، انتظار داریم که بهترین باشیم. من هم خودم را بهترین می دانم. کسی که خودش را بهترین نداند، حقیقت را نگفته. همه ما به خودمان اعتماد زیادی داریم.»

این دروازه بان توانا با اشاره به مهارتهای فوتبالی اش گفت:« من در هر تیمی که بازی کرده ام، درسهای زیادی آموخته ام. در ایتالیا در بازی با پا خیلی پیشرفت کردم. دوره حضورم در والنسیا هم به سر آمد و حالا با کلی انگیزه به بارسلونا آمده ام تا بتوانم توانایی هایم را ثابت کنم. من یک بار تا نزدیکی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا پیش رفته بودم ولی در فینال ناکام ماندیم و حالا با رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به بارسلونا آمده ام.»

چند روز پیش بود که باشگاه بارسلونا، یاسپر سیلسن دروازه بان هلندی اش را با نتو دروازه بان والنسیا معاوضه کرد. ارزش سیلسن هلندی در بازار حدود 35 میلیون یورو بود و قیمت این دروازه بان برزیلی 29 میلیون یورو ثابت به اضافه 6 میلیون یورو متغیر.

6363