بازداشت جیمی‌جامپ فینال لیگ قهرمانان در برزیل؛ می‌خواست در کوپا آمه‌ریکا به زمین بپرد!

بازداشت جیمی‌جامپ فینال لیگ قهرمانان در برزیل؛ می‌خواست در  کوپا آمه‌ریکا به زمین بپرد!

سایت رسمی فوتبالی - کینسی ولانسکی، زنی است که با پریدن به درون زمین در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه واندامتروپولیتانو به شهرت رسید. تعداد هواداران این مدل آمریکایی در اینستاگرام ناگهان چند برابر شد و در حال حاضر به 3.1 میلیون هوادار رسیده است.

به گزارش فوتبالی، کینسی در فینال لیگ قهرمانان لباسی پوشیده بود که با آن سایتی متعلق به نامزدش را تبلیغ می کرد. این مدل وعده داده بود که دوباره به درون زمین می پرد. او یکشنبه می خواست در فینال کوپا آمه ریکا میان برزیل و پرو حرکتش را تکرار کند اما بازداشتش توسط ماموران پلیس همه چیز را متوقف کرد. اولین پیام کینسی ولانسکی در مورد ماجرا این گونه بود:"در کوپا آمه ریکا ناکام بودیم... تمام جزئیات را فردا منتشر می کنم. در حال حاضر در زندان هستیم."

کینسی به وعده اش عمل کرد و تصاویری از خودش و نامزدش ویتالی منتشر کرد. در این تصاویر این دو سعی کرده اند که با گریمی متفاوت وارد استادیوم ماراکانا شوند تا حرکتشان در فینال لیگ قهرمانان را تکرار کنند. مدل آمریکایی در این باره توضیح داده است:"اعتراف می کنم که کوپا آمه ریکا ما را شکست داد اما یک چالش دیوانه وار داشتیم که می خواستیم آن را تجربه کنیم. به برزیل سفر کردیم، تغییر چهره دادیم، سر جایمان نشستیم و همه چیز وقتی تمام شد که ویتالی توسط 20 مامور امنیتی مهار شد. از زندان خارج شدیم و حالا از فرصت سفر به برزیل لذت می بریم."

کینسی قرار بود که مثل فینال لیگ قهرمانان درون زمین لباسی به تن داشته باشد که کانال یوتیوب نامزدش را تبلیغ می کند که این بار لباس او به جای مشکی، سفیدرنگ بود.

البته به نظر می رسد که این زوج چندان با زندانی شدنشان مشکلی نداشتند چرا که کینسی تصاویری از یک میز مملو از غذا شامل همبرگر و سیب زمینی سرخ کرده منتشر کرده که نشان می دهد او و نامزدش پس از آزاد شدنشان در حال صرف غذاها هستند.