استراماچونی به دنبال انقلاب در استقلال

استراماچونی به دنبال انقلاب در استقلال

وبسایت رسمی فوتبالی – سرمربی استقلال به دنبال تحول بزرگی در این تیم است.

به گزارش فوتبالی، این روزها همه جا صحبت گابریل کالدرون است. سرمربی جدید پرسپولیس، به خاطر جدیت و انگیزه بالایش در تمرینات سوژه تقریبا تمام رسانه‎ها محسوب می‎شود اما در تمرینات استقلال هم مربی حضور دارد که برای ساخت یک تیم جدید نهایت تلاشش را انجام می‎دهد.

درست است که در تنها تمرین باز استقلال برای خبرنگاران و هواداران، شاهد نکته خیلی خاصی از تمرین نبودیم اما وقتی علیرضا بیرانوند تمرینات استراماچونی را با مربی ای مثل کارلوس کی‎روش مقایسه کند، یعنی سرمربی جوان ایتالیایی حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

او که با کنار گذاشتن سه بازیکن نشان داد در زمینه نظم و انضباط با هیچ کسی تعارفی ندارد، نه تنها در تمرینات استقلال روی کوچکترین جزئیات هم توجه ویژه ای دارد بلکه در بیرون از زمین و به مانند سرمربی سابق تیم ملی، به شکل جدی و دقیق پیگیر مسائل مربوط به تیمش است و دوست ندارد بازیکنانش در هیچ حوزه ای کم و کسر داشته باشند.

از این موضوع که بگذریم، استقلال در نقل و انتقالات تغییرات زیادی داشته و می توان گفت به نوعی پوست انداخته. اگر فرشید باقری را فاکتور بگیریم، وریا غفوری تنها بازیکن باتجربه این تیم محسوب می شود و استراماچونی که تاکید ویژه ای روی کار با جوانان دارد، حالا با یک تیم فوق العاده جوان مواجه است که اگر چه میانگین سنی پایین آن نگرانی هایی را برای هواداران این تیم به وجود آورده( برخی از طرفداران استقلال نگران هستند که استقلال برای قرار گرفتن در کورس قهرمانی، تجربه کافی را نداشته باشد) اما نزدیکان استرا معتقدند او با ساخت یک تیم جوان قصد رونمایی از استقلالی را دارد که برای سالها بتواند یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

1984