خشم گابریل ژسوس و شکستن نمایشگر وار

خشم گابریل ژسوس و شکستن نمایشگر وار

سایت رسمی فوتبالی- دیدار فینال کوپا آمه ریکا دقایقی پیش به پایان رسید و تیم ملی برزیل موفق شد تا با غلبه بر پرو، جام قهرمانی را مال خود کند. در جریان این بازی گابریل ژسوس مهاجم سلسائو از زمین مسابقه اخراج شد و این تصمیم داور اصلا به مذاق او خوش نیامد.

به گزارش فوتبالی، اگر شنبه شب اخراج گری مدل و لیونل مسی در دیدار رده بندی جنجالهای زیادی را ایجاد کرد، یکشنبه شب و در فینال کوپا آمه ریکا، نوبت به جنجال دیگری بود که این بار توسط گابریل ژسوس رقم خورد و دوباره تردیدهای زیادی را درمورد کاربردی بودن یا نبودن تکنولوژی وار ایجاد کرد.

در فاصله 20 دقیقه مانده تا به صدا درآمدن سوت پایانی بازی فینال، گابریل ژسوس مهاجم تیم ملی برزیل به دلیل دریافت دومین کارت زردش دراین بازی، به خاطر برخوردی که بایکی از بازیکنان پرو داشت از زمین مسابقه اخراج شد. تصمیم داور مبنی بر نشان دادن دومین کارت زرد ودرنتیجه کارت قرمز به ژسوس اصلا به مذاق او خوش نیامد. او درحالی که به شدت اشک می ریخت به سمت تونل رختکن حرکت کرد و قبل از خروج از زمین چمن، چندین مشت کاری به مانیتور نمایشگر وار زد و بدین ترتیب نارضایتی اش را از اخراجش به نمایش گذاشت.

ثانیه هایی بعد، دوربین های تلویزیونی تصاویری از گابریل ژسوس را به تصویر کشیدند که روی پله های رختکن نشسته و به شدت اشک می ریزد. او یکی از مهره های تاثیرگذار برزیل در بازی فینال بود و موفق شد تا علاوه بر زدن یکی از گلهای تیمش، یک پاس گل نیز بدهد.