آگوئرو: عجب تورنمنت عجیب و غریبی بود

آگوئرو: عجب تورنمنت عجیب و غریبی بود

سایت رسمی فوتبالی- سرخیو آگوئرو ستاره باتجربه تیم ملی آرژانتین هم در پایان دیدار تیم ملی کشورش مقابل شیلی در بازی رده بندی کوپا آمه ریکا گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران انجام داد. او اگرچه به خاطر کسب این مقام راضی وخوشحال بود، ولی مثل سایر هم تیمی هایش از نحوه داوری ها دراین تورنمنت حسابی گله داشت.

به گزارش فوتبالی، آگوئرو در ادامه به این نکته اشاره کرد که نه تنها برای سومی تیمش در کوپا آمه ریکا خوشحال است، بلکه از چهره ای که آلبی سلسته در این تورنمنت از خودش ارائه داده احساس رضایت می کند. آگوئرو در مورد بازی رده بندی و مصاف تیم ملی کشورش مقابل شیلی گفت:« بازی عجیب و غریبی بود. در نیمه اول، اتفاق عجیبی بین لئو مسی و مدل رخ داد. بعد از آن سعی کردیم تا کمی منسجم باشیم و ایرادها را اصلاح کنیم. بازی کاملا برابر دنبال می شد و بازیکنان هردوتیم خطاهای متعددی انجام می دادند ولی مهم این بود که به پیروزی رسیدیم و خیلی خوشحالیم که در کوپا آمه ریکا سوم شدیم.»

آگوئرو در ادامه به انتقاد از نحوه داوری داور پاراگوئه ای بازی پرداخت و گفت:« اخراج مسی واقعا عجیب بود. یک کارت زرد برای هردوی آنها کافی بود. شاید حالت ایده آل این بود که داور به هردو کارت زرد نشان می دادو سعی می کرد تا بازی را کمی آرام کند. اما داور تصمیم دیگری گرفت. برای ما که کوپا آمه ریکای خیلی عجیبی بود.»

آگوئرو همچنین درمورد غیبت مسی درمراسم توزیع مدالها گفت:« اینطور نبود که مسی به خاطر اتفاقات بازی حسابی داغ کرده باشد. او در این شرایط احساس عجیبی دارد. به خاطر آنچه در بازی با برزیل رخ داد و به خاطر آنچه درمورد تکنولوژی وار گفته می شود و بعد هم اخراجش در این بازی، آن هم درشرایطی که داور با نشان دادن یک کارت زرد می توانست اوضاع را آرام کند. قطعا مسی حس عجیبی به خاطر تمام اتفاقاتی که در این تورنمنت رخ می دهد دارد. »

6363