ژاوی: حیف که نتوانستم در اتلتیک بیلبائو بازی کنم

ژاوی: حیف که نتوانستم در اتلتیک بیلبائو بازی کنم

سایت رسمی فوتبالی- ژاوی ارناندس بازیکن سابق باشگاه های بارسلونا و السد در گفتگو با وب سایت یوفا در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، بخشی از صحبتهای او درمورد باشگاه اتلتیک بیلبائو بود. این ستاره اسپانیایی خاطرات خوبی از بازی کردن در خانه اتلتیک بیلبائو دارد. ژاوی درمورد این باشگاه اسپانیایی گفته:« حیف که نتوانستم در اتلتیک بیلبائو بازی کنم. من از ورزشگاه سان ممس، ورزشگاه خانگی بیلبائو، فقط خاطرات خوبی دارم. همیشه در این ورزشگاه با من فوق العاده رفتار شده و هرزمان که در این ورزشگاه به میدان می رفتم، حس می کردم که در خانه بازی می کنم.»

ژاوی درمرور خاطراتش از ورزشگاه خانگی اتلتیک بیلبائو گفت:« یادم می آید یک بار که در ورزشگاه سن ممس تعویض شدم، مورد تشویق هواداران بیلبائو قرار گرفتم. هرزمان که در خیابانهای بیلبائو قدم می زدم، مورد لطف و محبت مردم این شهر قرار می گرفتم. محبتی که در بیلبائو به من می شود، حیرت آور است. در ورزشگاه سن ممس جو فوتبالی حیرت آوری حکمفرماست. این ورزشگاه، ورزشگاهی اصیل است که همیشه در آن احترام و تحسین موج می زند و من خاطرات خیلی خوبی ازاین ورزشگاه دارم.»

تیم ملی اسپانیا سال آینده دو بازی در مرحله گروهی یورو 2020 در ورزشگاه سن ممس برگزار خواهد کرد و ژاوی به هواداران فوتبال توصیه کرده که حتما برای تماشای این بازیها به ورزشگاه خانگی بیلبائوبروند:« در سن ممس همه چیز با هم متصل و یکپارچه است. دراین ورزشگاه اصالت فوتبال خالص موج می زند.دوست دارم که برای تماشای این بازیها به بیلبائو بروم و از این جو دلنشین لذت ببرم.»

ژاوی که کفشهایش را آویزان کرده، همچنان با دنیای فوتبال مرتب است و در مورد بازیهای پیش روی یورو 2020 گفته:« اگر برنامه هایم جور شود و کارهایم با زمان برگزاری بازیها تداخل نداشته باشد، قطعا دوست دارم به ورزشگاه بروم و بازی را از نزدیک تماشا کنم. رقابتهای یورو، به ویژه در ورزشگاه سن ممس فوق العاده خواهد بود. به همه دوستداران فوتبال توصیه می کنم که شانس تماشای این بازیهار ا از دست ندهند.»

او که در رقابتهای یورو 2008 به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت شناخته شده بود گفت:« حضور در تورنمنتی دراین حد و اندازه ها، اتفاق ویژه ای است و فقط جام جهانی ، تورنمنتی بزرگتر از یورو است. رقابتهای یورو در حد واندازه های بازیهای المپیک است. همه دوست دارند که در یکی از تیمهای حاضر در یورو به میدان بروند. رقابتهای یورو هردوره رقابتی تر و هیجان انگیز تر از دوره قبل می شود. بهترین مثال تیمهای بلژیک و کرواسی هستند. هردوی این تیمها به نیمه نهایی دوره قبلی جام جهانی رسیدند و یک گام بزرگ رو به جلو برداشته اند وعملا در سطح بهترین تیمهای تاریخ هستند. حالا تیمهایی که قبلا کسب پیروزی مقابلشان خیلی آسان بود، در حال رشد هستند.»

 

 

6363