رسمی/ چلسی و تمدید قرارداد لوفتوس چک

رسمی/ چلسی و تمدید قرارداد لوفتوس چک

سایت رسمی فوتبالی- باشگاه چلسی از تمدید قرارداد روبن لوفتوس چک، هافبک 23 ساله این تیم خبر داد. لوفتوس چک این روزها مصدوم است ولی ساعاتی پیش، قرارداد او به مدت 5 سال تمدید شد تا این بازیکن جوان تا سال 2024 در جمع آبی های لندنی باقی بماند.

به گزارش فوتبالی، چک بعد از تمدید قراردادش با باشگاه چلسی گفت:« امیدوارم که سالها در اینجا بمانم. در سن 8 یا 9 سالگی هیچ وقت فکر نمی کنی که مدتی طولانی در یک تیم بزرگ بمانی. چون در آن زمان فقط به فکر تفریح و لذت بردن هستی و می خواهی با دوستانت سرگرم باشی. اما من با مرور گذشته، می بینم که تلاشهای زیادی انجام داده ام و همین حس خوبی به من می دهد و باعث می شود که در آینده بیشتر تلاش کنم. حالا امیدوارم که بتوانم تبدیل به یکی از بازیکنان کلیدی چلسی شده و با این تیم به جامهای قهرمانی بیشتری دست بیابم.»

از آنجا که چلسی از شرکت در بازار نقل و انتقالات محروم است، مدیران این تیم نهایت تلاششان را به کار گرفته اند تا ستاره های ارزشمند تیم را در استمفورد بریج حفظ کنند. آنها چندی پیش قرارداد متئو کواچیچ که به صورت قرضی از رئال در تیمشان توپ می زد را دائمی کردند و حالا هم با تمدید قرارداد لوفتوس چک کمی خیالشان راحت تر شده است. در بازار تابستان، چلسی یکی از ارزشمندترین مهره هایش، یعنی ادن هازارد را از دست دادند و امیدوارند که بتوانند دیگر ستاره هایشان را درتیم نگاه دارند.

6363