احتمال استعفای تیته، حتی درصورت قهرمانی برزیل در کوپا آمه ریکا

احتمال استعفای تیته، حتی درصورت قهرمانی برزیل در کوپا آمه ریکا

سایت رسمی فوتبالی - جوکا کفوری، خبرنگار باتجربه یو.او.ال اسپورته برزیل در گزارشی به این نکته اشاره کرده که تیته، سرمربی تیم ملی برزیل با مدیران کنفدراسیون فوتبال برزیل به مشکل برخورده است.

به گزارش فوتبالی، او در گزارشی اعلام کرده که این احتمال وجود دارد که حتی در صورت قهرمانی برزیل در رقابتهای کوپا آمه ریکا، تیته از سمتش استعفا دهد.

احتمال می رود که بعد از اتمام رقابتهای کوپا آمه ریکا، برزیل بی سرمربی شود. جوکا کفوری در گزارش خود یادآوری کرده که تیته سرمربی تیم ملی برزیل تصمیم دارد تا درهرصورت بعد از برگزاری بازی فینال کوپا آمه ریکا از سمتش استعفا بدهد و این تصمیم چه در صورت قهرمانی برزیل و چه در صورت نایب قهرمانی آنها دراین تورنمنت پابرجا خواهد بود.

دلیلی که باعث شده تا تیته به استعفا فکر کند، اختلاف او با مدیران جدید کنفدراسیون فوتبال برزیل و روژریو کابوکلو، رئیس جدید کنفدراسیون فوتبال این کشور است. او درعین حال نگران جدایی سه نفر از مردان مورد اعتمادش است: ادو گاسپار، مدیر ورزشی تیته، به آرسنال پیوسته تا در پستی مشابه دراین باشگاه مشغول به کار شود؛ سیلوینیو، دستیار تیته، پیشنهاد همکاری با تیم پرنامبوکانوی جونینیو را پذیرفته و فرناندو لازارو، آنالیزور تیته هم از تیم ملی برزیل جدا شده و به لیگ یک فرانسه رفته است.

 کنفدراسیون فوتبال برزیل اخیرا با انتشار نامه ای رسمی اعلام کرده که چه برزیل قهرمان کوپا آمه ریکا بشود و چه نه، تیته درسمتش باقی خواهد ماند و تاکید شده که کنفدراسیون فوتبال برزیل به عملکرد تیته و کادر فنی اش اعتقاد دارد.

اما کفوری گزارش کاملا متفاوتی را منتشر کرده است. دراین میان تیته هنوز به اظهار نظر نپرداخته. به گفته مائورو سزار پریه را، خبرنگار ایی.اس.پی.ان برزیل، تیته و نزدیکانش ترجیح می دهند تا دراین شرایط اظهارنظر نکنند؛ چرا که آنها حالا در آستانه فینال کوپا آمه ریکا هستند و هرگونه اظهارنظری دراین رابطه ممکن است برروی روحیه بازیکنان برزیل تاثیرگذار باشد و انتظار می رود که تیته بعد از اتمام بازی فینال دراین رابطه اظهارنظر کند.

تیته از زمانی که هدایت تیم ملی برزیل را در دست گرفت، توانست ثبات را به این تیم بازگرداند و برزیل تدریجا در حال بازگشت به روزهای خوبش است. خیلی ها برزیل را یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی روسیه می دانستند ولی حذف مقابل بلژیک در روسیه و جنجالهای نیمار و افت کیفیت بازی برزیل در بازیهای اخیر باعث شده تا فشارها برروی تیته افزایش بیابد.

فینال این دوره کوپا آمه ریکا میان دو تیم برزیل و پرو برگزار خواهد شد و سلسائوی میزبان شانس زیادی برای قهرمانی در این تورنمنت معتبر دارد.

6363