مهاجم ۳۳ ساله ایتالیایی در راه استقلال؟!

مهاجم ۳۳ ساله ایتالیایی در راه استقلال؟!

وب سایت رسمی فوتبالی- از ریکاردو مگیورینی مهاجم ۳۳ ساله ایتالیایی به عنوان یکی از جدی ترین گزینه های خط حمله استقلال یاد می شود. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، جدید ترین گزینه خرید استقلال فصل قبل از مجموع ۳۸ بازی تیم کیه‌وو در ۲۴ بازی به مدت ۱۵۵۰ دقیقه به میدان رفت تا میانگین تقریبی هر بازی ۶۴ دقیقه را در کارنامه اش ثبت کند. تیمی که البته در پایان فصل ۱۹-۲۰۱۸ سری A در قعر جدول قرار گرفته و به سری B فوتبال ایتالیا سقوط کرد.
این مهاجم فصل قبل در این ۲۴ بازی تنها ۳ بار توانست دروازه حریفان تیمش را باز کند که آمار هر ۸ بازی یک گل را بر جای گذاشته است. آماری ضعیف که تقریباً شبیه الحاجی گرو است که از اوسترسوندس به استقلال آمد و بعد از نیم فصل این تیم را ترک کرد! با این تفاوت که گرو ۲۸ ساله و ۵ سال کوچکتر از ریکاردو مگیورینی بود!
در کارنامه این بازیکن قید شده که سابقه بازی برای اینترمیلان را دارد ولی هرگز اشاره‌ای به این موضوع نشده که ریکاردو مگیورینی تنها در رده سنی ۱۹ تا ۲۰ سال دو فصل برای تیم امید‌های اینتر توپ زده و در برهه‌ای برای تیم بزرگسالان هم به میدان می‌رفته است.
مگیورینی در همه این سال‌ها هرگز در تیم‌های بزرگ و صاحب‌نام کشور ایتالیا توپ نزده و به نوعی تنها به واسطه حضور در رده‌های پایه اینترمیلان توانسته در همه این سال‌ها در تیم‌هایی مانند کیه‌وو، تورینو، باری، جنوا و یا بولونیا توپ بزند.
این مهاجم پس از خروج از باشگاه اینترمیلان در سال ۲۰۰۵ به صورت قرضی به سری C ایتالیا رفت و به عضویت تیم پاویا درآمد و فصل بعد راهی تیم سیتادلا شد و ۴ فصل بعد را هم در سری C توپ زد.
این مهاجم در سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ به سری A رسید و برای تیم‌های باری، جنوا و نووارا توپ زد و دوباره به سری B برگشت و با تورینو موفق شد در پایان فصل ۱۲-۲۰۱۱ به سری A صعود کند.
این بازیکن در ۵ سال اخیر در باشگاه کیه‌وو توپ زده و در رؤیایی‌ترین فصل فوتبالی اش در فصل ۱۶-۲۰۱۵ در ۲۶ بازی ۵ گل به ثمر رسانده است! او هنوز هم یک سال دیگر با کیه‌وو قرارداد دارد و حالا با این کارنامه ضعیف کاندیدای عضویت در استقلال است!
نکته جالب توجه قیمت تعیین شده برای این بازیکن پا به سن گذاشته است که قیمتش را ۵۰۰ هزار یورو تعیین کرده! گر چه به نظر می‌رسد بازیکنی با این مختصات ۱۰۰ هزار یورو هم ارزش ندارد! ضمن اینکه قطعاً استقلال برای جلب رضایت باشگاه دسته دویی کیه‌وو باید مبلغی را نیز به طرف ایتالیایی بپردازد! خدا برکت بدهد به دلال‌هایی که چنین حماسه‌هایی را رقم می‌زنند! 

4344