مسلمی‌پور: شرمنده باشگاه سپاهان شدم/ امیدوارم با دنیزلی قهرمان شویم

مسلمی‌پور: شرمنده باشگاه سپاهان شدم/ امیدوارم با دنیزلی قهرمان شویم

وب سایت رسمی فوتبالی- محمد مسلمی‌پور، مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: کار کردن با مصطفی دنیزلی هیجان‌انگیز است و امیدوارم با این مربی قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کنیم.

به گزارش فوتبالی، محمد مسلمی‌پور در گفت‌وگویی در مورد بازگشتش به تراکتورسازی و حضور کوتاه مدتی که در سپاهان داشت، گفت: حضور من در سپاهان کوتاه مدت بود و شرمنده سپاهانی‌ها شدم که نتوانستم زیاد به آنها کمک کنم، چون بیشتر در اردوی تیم امید بودم. از طرفی دوری از تبریز و خانواده‌ برایم سخت بود و در نهایت تصمیم گرفتم که به تراکتورسازی برگردم. باید از زحمات مجموعه سپاهان هم تشکر کنم. برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

وی راجع به آخرین وضعیت تراکتورسازی خاطر نشان کرد: خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی دارد و تمرینات زیر نظر دنیزلی دنبال می‌شود. در ضمن قرار است چند بازیکن جدید هم در راستای تقویت تراکتورسازی به تیم ما اضافه شوند. کار کردن با دنیزلی واقعاً هیجان‌انگیز است و امیدوارم تراکتورسازی با این مربی قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درباره حضور سه مدافع چپ در این تیم اظهار داشت: این مسائل به کادر فنی مربوط می‌شود. این احتمال وجود دارد که دنیزلی از حاج‌صفی در پست‌های دیگر استفاده کند و من و میثم تیموری در پست مدافع چپ به تیم تراکتورسازی کمک کنیم.

7655