پیش بازی مس کرمان - سپاهان اصفهان / پیش به سوی پایِ فینال!

پیش بازی مس کرمان - سپاهان اصفهان / پیش به سوی پایِ فینال!

وبسایت فوتبالی- دو تیم مس کرمان و سپاهان اصفهان یکی از پیکارهای حساس مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی را در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می کنند.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال سپاهان پس از برگزاری دو دیدار جام حذفی در خانه اش، این بار باید در پیکاری خارج از خانه به مصاف مس کرمان برود.

سپاهان پیش از برخورد با مس کرمان در اولین مسابقه به مصاف شهرداری ماهشهر رفت که با نتیجه 3 بر 1 پیروز شد؛ این تیم در مرحله یک هشتم هم با نساجی مازندران بازی کرد که در ضربات پنالتی موفق به حذف تیم سخت کوش نکونام شد.

با توجه به برگزاری دو دیدار خانگی، سپاهان باید در بیرون از خانه برابر حریف بعدی خود قرار می گرفت و با توجه به حضور تیم های پرقدرت لیگ برتری، اصفهانی ها این شانس را داشتند تا با یک تیم لیگ یکی در این مرحله روبرو شوند. این در حالیست که استقلال تهران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی دیروز در مصاف با سایپای ده نفره در ضربات پنالتی حذف شد! 

با این حال مس کرمان هم حریف دست و پا بسته ای برای شاگردان امیر قلعه نویی نخواهد بود. آنها از یک مربی با تجربه روی نیمکتشان برخوردارند؛ مس با نادر دست نشان مانند سپاهان با امیر قلعه نویی از 9 دیدار ابتدایی 19 امتیاز دشت کرده بود و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر رتبه دوم جدول رده بندی لیگ یک را در اختیار دارد؛ آنها اگرچه با غلبه بر دو تیم کم نام و نشان یعنی پدیده ملک شاهی ایلام و سیراف کنگان به این مرحله رسیده اند ولی با به ثمر رساندن 10 گل طی دو مسابقه، نشان می دهند سپاهان با حریف آسانی روبرو نیست و انجام بازی در کرمان کار را برای شاگردان قلعه نویی سخت تر هم خواهد کرد.

چهره ویژه: کی روش استنلی این روزها به برگ برنده قلعه نویی تبدیل شده است. مهاجم بلند قامتی که روی زمین و هوا کارساز نشان داده و هیچ ترسی از رویارویی با حریفان ندارد. استنلی در بازی قبلی سپاهان گل 3 امتیازی تیمش را مقابل استقلال به ثمر رساند و این طور که به نظر می رسد در بهترین شرایط روحی و جسمی خود قرار دارد. بدون شک خط دفاع و گلر تیم میزبان روز سختی را مقابل این مهاجم تنومند تجربه خواهند کرد.

مس کرمان - سپاهان اصفهان

جمعه 11 آبان ماه 1397

ورزشگاه شهید باهنر کرمان، ساعت 16:15

بازی قبلی در جام حذفی: مس 5 - سیراف کنگان 2 ؛ سپاهان 4 - نساجی 3 ( در ضربات پنالتی)

محرومان: دو تیم محرومی ندارند اما خالد شفیعی و محمد ایران پوریان به دلیل مصدومیت برای سپاهان بازی نخواهند کرد.

تیم داوری: رضا عادل، جلیل شعرانی، حسین مرادی و یاسر همرنگ

2526