آخرین پلان فیلم مستند " آبی به رنگ آسمان " با استراماچونی

آخرین پلان فیلم مستند " آبی به رنگ آسمان " با استراماچونی

وب سایت رسمی فوتبالی- آخرین پلان فیلم " آبی به رنگ آسمان " با حضور آندره استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ضبط شد.

به گزارش فوتبالی، اخرین پلان از مستند آبی به رنگ آسمان امروز با حضور سرمربی ایتالیایی استقلال فیلمبرداری شد. وریا غفوری، سید حسین حسینی و داریوش شجاعیان هم با حضور خود در این اثر، احساس خود را نسبت به تیمشان بیان کردند تا این گونه در فیلم مربوط به تاریخ باشگاهشان سهیم باشند.

 روایت تاریخ پرفراز و نشیب باشگاه آبی های پایتخت که در ابتدا دوچرخه سواران نام داشت و در سال 1328 به تاج تغییر اسم داد و 1358 هم استقلال شد، که امیر رفیعی آن را کارگردانی کرده است در این فیلم روایت می شود. زنده یاد خشایار الوند نویسنده این فیلم بود.

امیر رفیعی کارگردان " آبی به رنگ آسمان " درباره تصویربرداری آخرین پلان این فیلم مستند گفت: ضمن تشکر از تمام افرادی که در راه این ضبط همراهی کردند، بایستی نه به عنوان یک فیلمساز که به عنوان یکی از هواداران میلیونی باشگاه استقلال به مدیریت مجموعه آقایان فتحی و خطیر از بابت انتخاب شایسته شان پیرامون سرمربی تیم تبریک بگویم.

 استراماچونی ضمن جدیت در کار خود، پس از پایان تمرین با روی باز پذیرای دعوتم شد که از رفتار و صمیمیت وی با گروه و احترام ایشان به نام استقلال به واقع لذت بردم. اصلا چنین انتظاری نداشتم. امیدوارم با همدلی هواداران، بازیکنان، پیشکسوتان، مدیران قبلی و فعلی و همه و همه دوستدران واقعی باشگاه، کاری کنیم تا این مربی جوان با شور و انرژی و شخصیت بالایش، رایکوف دیگری برای فوتبال ایران شود.

4344