پیشکسوت استقلال: بازیکنان باید با سر استقلالی شوند

پیشکسوت استقلال: بازیکنان باید با سر استقلالی شوند

وب سایت رسمی فوتبالی- سعید لطفی اعتقاد دارد بازیکنان این تیم نباید برای استقلال شرط بگذارند.

به گزارش فوتبالی، پیشکسوت استقلال در گفت و گو با فوتبالی در خصوص این که هنوز چند بازیکن استقلال بلاتکلیف هستند و قراردادشان را با این تیم تمدید نکرده اند گفت: کجا بهتر از استقلال؟ بازیکن باید با سر بیاید و قراردادش را با استقلال تمدید یا امضا کند. این کلاس گذاشتن های الکی برای چه است؟ 

لطفی در ادامه افزود: بازیکن اگر الان به جایی رسیده از صدقه سری همین استقلال و هوادارانش است. حضور در استقلال بوده که به بازیکن اسم و رسم داده تا الان مشتری داشته باشد. والا بازیکن باید از خدایش هم باشد با استقلال قرارداد امضا کند. من واقعا نمی فهمم چرا بعضی از بازیکنان برای استقلال شرط می گذارند در حالی که خیلی ها آرزویشان حضور در این تیم است چرا که هیچ کجا برای بازیکن استقلال نمی شود.

وی در پایان اظهار داشت: به نظر من صرفا جذب ستاره نمی تواند ضامن موفقیت یک تیم باشد و اگر مربی استقلال خودش خوب باشد و بزرگ با بازیکنان کم نام و نشان هم می تواند این تیم را قهرمان کند. مربی اگر خوب باشد، نیاز به داشتن ستاره ندارد و امیدوارم این قضیه برای استقلال این فصل رقم بخورد و سرمربی این تیم آن قدر با دانش و خوب باشد که از بازیکنان کم نام و نشان ستاره بسازد.

9697