رسمی؛ دیه‌گو گودین به اینتر پیوست

رسمی؛ دیه‌گو گودین به اینتر پیوست

سایت رسمی فوتبالی - باشگاه اینتر صبح روز دوشنبه تایید کرد که با دیه گو گودین، مدافع اتلتیکو مادرید، برای عقد قراردادی سه ساله به توافق رسیده است. 

به گزارش فوتبالی، گودین 33 ساله در ماه اردیبهشت اعلام کرده بود که قصد دارد پس از 9 فصل حضور در اتلتیکو مادرید از این تیم جدا شود. بسیاری از رسانه ها پیش از این از احتمال حضور این بازیکن در سن سیرو خبر داده بودند. باشگاه اینتر دقایقی پیش و یک روز پس از پایان حضور این بازیکن در تیم ملی اروگوئه و رقابت های کوپا آمریکا به صورت رسمی این انتقال را اعلام کرد. در بخشی از بیانیه این باشگاه آمده: " باشگاه اینترمیلان اعلام می کند که با دیه گو گودین برای امضای قراردادی تا سال 2022 به توافق رسیده است. "

گودین در سال 2010 از ویارئال به اتلتیکو مادرید پیوست و بیش از 300 بازی برای این تیم در تمامی رقابت ها انجام داد. او قهرمانی لالیگا، قهرمانی کوپا دل ری و دو قهرمانی لیگ اروپا را با این تیم به دست آورد و همچنین دو بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید. پیوستن گودین به اینتر بخشی از پروژه بازسازی این تیم توسط آنتونیو کونته به شمار می رود. اینتر فصل گذشته با 21 امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس صدرنشین در رده چهارم جدول رده بندی سری آ قرار گرفت. خط دفاع این تیم با دریافت تنها 33 گل در 38 بازی دومین خط دفاعی برتر این رقابت ها بود و به نظر می رسد که حضور مدافع تیم ملی اروگوئه بر قدرت این تیم بیفزاید. 

1070