مدافع برزیل: مسی بزرگترین بازیکن تاریخ است، درک کیفیت او غیرممکن است!

مدافع برزیل: مسی بزرگترین بازیکن تاریخ است، درک کیفیت او غیرممکن است!

سایت رسمی فوتبالی - تیاگو سیلوا، مدافع تیم ملی برزیل، در آستانه دیدار نیمه نهایی برابر آرژانتین مدعی شد که لیونل مسی بزرگترین بازیکن تاریخ فوتبال به شمار می آید. 

به گزارش فوتبالی، مسی به دلیل عملکرد ضعیف خود در کوپا و علیرغم صعود آرژانتین به نیمه نهایی این رقابت ها با انتقادات بسیاری روبرو شده است. آرژانتینی ها حالا باید در این مرحله بامداد چهارشنبه در بلوهوریزنته به مصاف تیم ملی برزیل بروند. سیلوا در آستانه این دیدار درباره ستاره بارسلونا گفت: " از نظر من مسی بهترین بازیکن تاریخ و بهترین بازیکنی است که من دیده ام. اما حالا نوبت بازی برزیل و آرژانتین است. تحسین او را به سایر بازی ها موکول می کنیم. هر بار که در تیم ملی یا در لیگ قهرمانان اروپا با او بازی می کنم، متوجه میشم که رویارویی با او سخت است. مهم نیست که چقدر تحقیق کنید، درک کیفیت بازی او و تفاوتی که در زمین ایجاد می کند غیرممکن است. در زمان های خاص او چیزهایی از کلاه شعبده بازی خود خارج می کند که نمی توانید تصور کنید. این تفاوت اوست. به عنوان یک مدافع وسط باید تمامی احتمالات را بررسی کنید. ما می دانیم که او معمولا به چپ می کشد اما گاهی نیز به راست می رود. "

برزیل در مرحله یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی موفق شد پاراگوئه را از سر راه خود بردارد. آرژانتین نیز با پیروزی 2 - 0 برابر ونزوئلا به نیمه نهایی رقابت های کوپا آمریکا صعود کرد تا برابر تیم میزبان قرار بگیرد.

1070