ماکری: آرژانتین بهترین بازیکن دنیا را دارد و...هیچی!

ماکری: آرژانتین بهترین بازیکن دنیا را دارد و...هیچی!

سایت رسمی فوتبالی- مائوریسیو ماکری رئیس جمهور آرژانتین در گفتگویی غیررسمی با امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، موضع گیری تندی نسبت به عملکرد تیم ملی آرژانتین در رقابتهای کوپا آمه ریکا داشته است.

به گزارش فوتبالی، اندکی قبل از برگزاری دیدار تیم ملی آرژانتین مقابل ونزوئلا درمرحله یک چهارم پایانی کوپا آمه ریکا، مائوریسیو ماکری، رئیس جمهور آرژانتین به تندی از عملکرد تیمش انتقاد کرده است.

ماکری که این روزها در ژاپن به سر می برد تا در اجلاس سران G20 حضور داشته باشد، در گفتگویی غیررسمی با امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه شرکت کرد. ماکری در جریان این دیدار نظرش را در مورد عملکرد آلبی سلسته در کوپا آمه ریکا مطرح کرد. او در گفتگو با ماکرون گفت:« تیم ملی آرژانتین فاجعه است. ما بهترین بازیکن دنیا را داریم و...هیچی!.»

اینطور به نظر می رسد که رئیس جمهور آرژانتین از عملکرد تیم ملی کشورش در رقابتهای کوپا آمه ریکا کاملا ناامید شده است. حالا باید منتظر ماند و دید صحبتهای او چه تاثیری بر عملکرد شاگردان اسکالونی در بازی با ونزوئلا می گذارد و آیا آنها با از پیش رو برداشتن ونزوئلا قادر به رسیدن به مراحل نهایی این رقابتها خواهند بود یا خیر. نیمه اول این بازی در درمرحله یک چهارم پایانی کوپا آمه ریکا با برتری 0-1 آرژانتین به پایان رسید.

تیم ملی آرژانتین در بازیهای مرحله گروهی کوپا آمه ریکا عملکرد ضعیفی داشت و به سختی توانست جواز حضور در دور یک چهارم پایانی را به دست بیاورد.

6363