رئال به دنبال تخفیف در قیمت فان‌ده‌بیک

رئال به دنبال تخفیف در قیمت فان‌ده‌بیک

سایت رسمی فوتبالی – دانی فان‌ده‌بیک فصلی درخشان را در آژاکس پشت سر گذاشت و تبدیل به چهره‌ای مشهور شد. باشگاه‌های بسیاری به دنبال جذب او هستند، از جمله رئال مادرید.

رئالی‌ها در صورتی که نتوانند پل پوگبا را بخرند، به جذب فان‌ده‌بیک علاقه دارند. این بازیکن می‌تواند جانشین مارکوس یورنته و همچنین دنی سبایوس شود.

هیئت مدیره رئال مادرید و زین‌الدین زیدان، فان‌ده‌بیک را به عنوان بازیکنی در نظر دارند که در صورت ناکامی در خرید پوگبا، زیدان به سراغش خواهند رفت. اما برخی از مدیران باشگاه اعتقاد دارند که رئال همین حالا باید او را بخرد، چرا که قیمت او پایین‌تر از پوگبا است.

فان‌ده‌بیک هم به پیوستن به رئال علاقه دارد، اما آژاکس پس از فروش فرنکی دی‌یونگ به بارسلونا و انتقال قریب‌الوقوع ماتیس دلیخت به یوونتوس، سخت حاضر می‌شود یک ستاره دیگرش را بفروشد. آنها به این ترتیب قیمت فان‌ده‌بیک را 65 میلیون یورو گذاشته‌اند، مبلغی که رئال مادرید امیدوار است کاهش دهد و تا 50 میلیون یورو برساند.

اما در هر حال رئال مادرید فعلا منتظر پوگبا است تا شرایط او در باشگاه منچستر یونایتد مشخص شود. 

پاری سن ژرمن که توان مالی بیشتری نسبت به رئال دارد هم اوضاع را دنبال می‌کند. فان‌ده‌بیک در فصل 19-2018 برای آژاکس 17 گل زد و 13 گل ساخت. آمار او در لیگ قهرمانان چهار گل و دو پاس گل بود.

8444