کاظمی: امیدوارم پرونده پروپییچ بسته شود

کاظمی: امیدوارم پرونده پروپییچ بسته شود

وب سایت رسمی فوتبالی- بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم پرونده پروپییچ هر چه سریعتر با خوبی و خوشی به پایان رسیده و مسئولان این تیم طلب وی را پرداخت کنند تا خدای ناکرده برای استقلال محرومیتی از سوی فیفا در نظر گرفته نشود. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «حسین کاظمی» اظهار داشت: یکی از فاکتورهای مهم استقلال در این فصل شروع زود هنگام تمرینات آماده سازی پیش از شروع فصل این تیم است.
وی افزود: در سال های اخیر یک از اصلی ترین دلایل ناکامی استقلال این بود که تمرینات خود را دیرتر از تیم های دیگر شروع می کرد اما این اتفاق در آستانه لیگ نوزدهم شکل نگرفت تا نمره مثبتی برای آبی پوشان تهرانی باشد.
بازیکن پیشین استقلال خاطرنشان کرد: استقلال باید هرچه زودتر تیم خود را کامل ببندد تا با همه نفرات تمریناتش را پیگری کرده و استراماچونی از بازیکنان استقلال و تاکتیک هایی که می خواهد برای فصل آینده در نظر بگیرد به شناخت کامل برسد.
کاظمی تصریح کرد: استراماچونی می تواند در استقلال به مربی موفقی تبدیل شود به شرطی که تمام تمرکزش را بر روی فوتبال و مستطیل سبز بگذارد و مدیران استقلال نیز تمامی ابزار و شرایط لازم را برای وی فراهم کنند تا این مربی بتواند با فراغ بال به مربیگری بپردازد.
وی تاکید کرد: استقلال در این فصل باید به موفقیت رسیده و به انتظار هواداران این تیم که چند سال است شاهد ناکامی های تیم محبوبشان در لیگ برتر هستند پایان داده و شادی را برایشان به ارمغان آورد.
پیشکسوت استقلال در پایان گفت: امیدوارم پرونده پروپییچ هم هرچه سریعتر با خوبی و خوشی به پایان رسیده و مسئولان این تیم طلب وی را پرداخت کنند تا برای استقلال محرومیتی از سوی فیفا در نظر گرفته نشود.

4344