طرفداران رئال ستاره آژاکس را به پوگبا ترجیح می‌دهند

طرفداران رئال ستاره آژاکس را به پوگبا ترجیح می‌دهند

سایت رسمی فوتبالی – رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به دنبال پل پوگبا است. اما اگر آنها نتوانند این بازیکن را بخرند، به سراغ دنی فان‌ده‌بیک از آژاکس خواهند رفت.

قیمت فان‌ده‌بیک بسیار کمتر است و با توجه به علاقه شدید یوونتوس به جذب پوگبا، او گزینه معقول‌تری به شمار می‌آِد.

پوگبا می‌خواهد از منچستر یونایتد جدا شود، و رسانه‌های ایتالیا نوشته‌اند که این بازیکن 26ساله در آستانه پیوستن به یوونتوس است. اگر این اتفاق بیفتد، یا این که پوگبا در یونایتد بماند، فان‌ده‌بیک گزینه دوم رئال است و قیمت او هم 60 تا 70 میلیون یورو است، یعنی نصف قیمت پوگبا.

فان‌ده‌بیک 22ساله در این فصل با پیراهن آژاکس خوش درخشید و می‌تواند در چندین پست بازی کند. اریک تن‌هاخ از او در پست بازیکن شماره 10 در سیستم 1-3-2-4 استفاده کرد، و همچنین او را در سیستم 3-3-4 در پست هافبک وسط بازی داد. فان‌ده‌بیک در بازی مقابل رئال در لیگ قهرمانان عملکرد درخشانی داشت و بی‌تردید فلورنتینو پرز و مدیران رئال عملکرد او را پسندیده‌اند.

اخیرا مارکا نظرسنجی‌ای برگزار کرده و در آن از کاربران پرسیده که آیا فان‌ده‌بیک را با قیمت 60 تا 70 میلیون یورو می‌خواهند یا پوگبا را با قیمت 150 تا 180 میلیون یورو. 67 درصد از 170هزار کاربر مارکا فان‌ده‌بیک را ترجیح داده‌اند.

8444