خرید 50 میلیون یورویی چلسی از رئال مادرید در راه است

خرید 50 میلیون یورویی چلسی از رئال مادرید در راه است

سایت رسمی فوتبالی – رئال مادرید و چلسی بر سر انتقال ماتئو کواچیچ دارند به توافق می‌رسند. هرچند جزئیات قرارداد انتقال او قطعی نشده است، اما گفته می‌شود چلسی مبلغی حدود 50 میلیون یورو برای این هافبک کروات به رئال می‌پردازد.

چلسی در حال حاضر از خرید بازیکن محروم است اما می‌تواند کواچیچ را به صورت دائم به خدمت بگیرد، چرا که او فصل پیش را به صورت قرضی در این تیم گذرانده است. این باشگاه لیگ برتری تا سه روز دیگر و پایان دوران قرضی کواچیچ فرصت دارد تا قراردادش را دائمی کند.

خبر علاقه چلسی به کواچیچ برای سران رئال مادرید بسیار خوش‌آیند است، چرا که آنها دارند تلاش می‌کنند بازیکنانشان را بفروشند. رئال مادرید بیش از 300 میلیون یورو صرف خرید ادن هازارد، ادر میلیتائو، فرلان مندی، رودریگو گوئس و لوکا یوویچ کرده است. تاکنون تنها مارکوس یورنته با قیمت 30 میلیون یورو به اتلتیکو مادرید فروخته شده است.

کواچیچ یکی از دوازده بازیکنی است که مازاد شناخته شده‌اند. زین‌الدین زیدان در صورتی که او را بفروشد بسیار خوشحال خواهد بود. این بازیکن در فصل گذشته در تمامی رقابت‌ها 52 بازی انجام داد و کمک کرد چلسی در لیگ برتر سوم و در لیگ اروپا قهرمان شود.

8444