تارتار: شرایط برای کار کردن در مسجدسلیمان مهیا نبود/ مذاکره‌ای با آبادانی‌ها نداشتم

تارتار: شرایط برای کار کردن در مسجدسلیمان مهیا نبود/ مذاکره‌ای با آبادانی‌ها نداشتم

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی فصل پیش پارس جنوبی جم می‌گوید شرایط برای کار کردن در مسجدسلیمان مهیا نبوده است.

به گزارش فوتبالی، به نقل از ورزش سه، مهدی تارتار درباره حضورش در کلاس‌های حرفه‌ای مربیگری عنوان کرد: این کلاس‌ها بسیار برای مربیان مفید است و سطح بالایی دارد. مدرسانی که در کلاس‌ها حضور دارند و تدریس می‌کنند نکات مهمی را گوشزد می‌کنند و فکر می‌کنم این کلاس‌ها به بالا رفتن سطح علمی و دانش مربیان لیگ برتری کمک زیادی انجام می‌دهد.

وی درباره منتفی شدن حضورش در نفت مسجدسلیمان بیان کرد: من با مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان صحبت‌هایی انجام دادم اما از قبل گفته بودم که نمی‌خواهم هرطور شده تیم‌داری کنم. بعد از 3 سال کار مداوم در پارس جنوبی جم تصمیم گرفتم که اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم آن را قبول کنم. واقعیت این است که احساس کردم نفت مسجدسلیمان از نظر سخت‌افزاری آن شرایطی که من دنبالش هستم را ندارد و به همین خاطر تصمیم گرفتم به آنها پاسخ منفی بدهم. نفت هواداران پرشوری دارد که باید آنجا نتیجه کسب می‌کردیم و این نیازمند جذب بازیکنان باکیفیت بود اما شرایط باشگاه برای موفقیت هموار نیست.

تارتار ادامه داد: جا دارد از مسئولان نفت مسجدسلیمان بابت پیشنهادی که به من دادند تشکر کنم. آنها واقعا محبت داشتند اما شرایط برای کار کردن مهیا نبود.

سرمربی پیشین تیم های گسترش فولاد، داماش گیلان، راه‌آهن و پارس جنوبی جم درباره شایعه مذاکره با نفت آبادان خاطرنشان کرد: هیچ مذاکره‌ رسمی‌ای با آبادانی‌ها نداشته‌ام.

تارتار درباره اینکه طی 3 فصل حضور در پارس جنوبی جم بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران تحویل داد، خاطرنشان کرد:‌ این موضوع نشان می‌دهد که راهمان را درست می‌رویم. خیلی خوشحالم وقتی می‌بینم بازیکنانی که با آنها طی سال‌های قبلی کار کردم به تیم‌های خوب لیگ برتر منتقل می‌شوند و پیشرفت می‌کنند. از این بابت خداراشکر می‌کنم و امیدوارم در آینده نیز بتوانم این مسیر را ادامه دهم.

7413