تساوی صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم در آخرین دیدار هفته 19 لیگ برتر

تساوی صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم در آخرین دیدار هفته 19 لیگ برتر

وبسایت رسمی برنامه نود - صنعت نفت ابادان و پارس جنوبی جم به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم در سری رقابت های هفته 19 لیگ برتر از ساعت 17 امروز در ورزشگاه تحتی آبادان به مصاف یک دیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

گل های این دیدار توسط روح‌الله‌ سیف‌اللهی دقیقه 15 برای پارس جنوبی و آگوستو سزار دقیقه 87 صنعت نفت آبادان به پایان رسید. 

داور این دیدار به دوسانتوس سزار(دقیقه 35)، طالب ریکانی(دقیقه 51)، مسعود ابراهیم زاده(دقیقه64) از تیم صنعت نفت آبادان و فرشاد محمدی مهر(دقیقه 89) از پارس جنوبی کارت زرد نشان داد. سعید لطفی، بازیکن نفت آبادان در دقیقه 96 با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد. کاظم فرهانی مربی دروازه‌بان تیم نفت آبادان نیز از زمین بازی اخراج شد.

ترکیب صنعت نفت آبادان: سوشا مکانی، مرتضی اسدی، حسین بغلانی، حسین ساکی، مسعود ابراهیم‌زاده، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، طالب ریکانی (از دقیقه 54- زبیر نیک نفس)، محمدامین درویشی (از دقیقه 78- رضا جبیره)، میلاد جهانی (از دقیقه 67 - سعید لطفی) و لوسیانو پریرا

ترکیب پارس جنوبی جم: محسن فروزان، حامد نورمحمدی، ایمان سلیمی، فرشاد محمدی مهر، سعید محمدی فرد، میثم نقی زاده، حسین پورامینی، علی دشتی (از دقیقه 72 - شهرام گودرزی)، روح الله سیف اللهی (از دقیقه 92- مجتبی لطفی)، احسان تاییدی (از دقیقه 56- میثم آقایی) و ابراهیم صالحی

شرح گل: 

گل پارس جنوبی جم: علی دشتی توپ را به محوطه جریمه صنعت نفت آبادان ارسال کرد که توپ پس از چند رفت و برگشت به پورامینی رسیده و وی نیز توپ را در اختیار سیف الهی قرار داد تا این بازیکن در دقیقه 15 با یک بغل پای ساده دروازه صنعت نفت آبادان را باز کند. 

گل صنعت نفت آبادان: تلاش بازیکنان صنعت نفت آبادان تا دقایق پایانی دیدار به منظور گلزنی ادامه داشت که آگوستو سزار تنها سه دقیقه مانده به پایان بازی توانست گل تساوی را وارد دروازه پارس جنوبی جم کند. 

دقایق حساس: 

میلاد جهانی در دقیقه 3 این دیدار از پشت محوطه جریمه پارس جنوبی را با بی دقتی به بیرون زد.

درویشی در دقیقه 11 این دیدار توپ را از سمت راست زمین مسابقه به سمت دروازه پارس جنوبی جم فرستاد که در ادامه پریرا به توپ ضربه زد و دروازه بان پارس جنوبی جم توپ را به کرنر ارسال کرد.

بازیکنان صنعت نفت آبادان در دقیقه 21 این دیدار حمله ای را به سمت دروازه پاررس جنوبی جم ترتیب دادند که که بازیکن صنعت نفت پشت سر دو سه بازیکن تیم مهیمان به توپ رسیده و شوت این بازیکن با عکس العمل فروزان همراه شده و توپ به کرنر رفت. 

آگوستو سزار در دقیقه 23 این دیدار پاس زیبایی به میلاد جهانی در پشت مدافعین پارس جنوبی داد که این بازیکن در موقعیت تک به تک با محسن فروزان قرار گرفته و دروازه بان پارس جنوبی جم ضربه سر این بازیکن را به کرنر فرستاد.  


 پریرا در دقیقه 39 این دیدار با پاس میلاد جهانی در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت نرم پریرا با فاصله کمی به اوت رفت. 

بازیکن صنعت نفت آبادان در دقیقه 58 در محوطه جریمه تیم پارس جنوبی جم سرنگون شد که کادر فنی صنعت نفت اعتقاد به خطای پنالتی داشتند که به همین منظور به داور بازی اعتراض کردند. 

آگوستو سزار در دقیقه 75 پس از همکاری هم تیمی هایش در پشت محوطه جریمه پارس جنوبی صاحب توپ شده که شوت این بازیکن با فاصله زیادی از بالای دروازه محسن فروزان به بیرون رفت.

بازیکن صنعت نفت آبادان در دقیقه 77 این دیدار از سمت راست زمین مسابقه توپ را به داخل محوطه جریمه پارس جنوبی ارسال کرد که در ادامه ضربه سر آگوستو سزار با فاصله زیادی از دروازه محسن فروزان به بیرون رفت. 

در دقیقه 90 این دیدار زبیر نیک نفس از طریق ضربه ایستگاهی از فاصله دور توپ را به سمت دروازه محسن فروزان ارسال کرد که توپ با ضربه سر بازیکن صنعت نفت آبدان از بالای دروازه محسن فروزان به بیرون رفت. 

گفتنی است، پارس جنوبی جم با این تساوی 32 امتیازی شد و در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. صنعت نفت آبادان نیز 25 امتیازی شد و از رده نهم تکان نخورد.

20441