فیفا و محروم کردن بارسا در صورت توافق با نیمار بدون اوکی پی.اس.جی

فیفا و محروم کردن بارسا در صورت توافق با نیمار بدون اوکی پی.اس.جی

سایت رسمی فوتبالی- اینطور به نظر می رسد که نیمار می خواهد به بارسلونا برود و سران باشگاه کاتالان هم درها را به روی او نبسته اند و آماده اند تا برای بازگرداندن این ستاره برزیلی به رختکن تیم، دو سال بعد از جدایی از بارسا و پیوستن به پاری سن ژرمن دست به کار شوند.

به گزارش فوتبالی، البته بارسایی ها می دانند که دراین مسیر کار ساده ای پیش رو نخواهند داشت و ممکن است حتی شکایت هایی علیه باشگاه کاتالان ترتیب داده شود. طبق گزارش منتشره درروزنامه موندو دپورتیوو در صورتی که توافقاتی میان باشگاه بارسلونا و نیمار  بدون اجازه باشگاه پاری سن ژرمن حاصل شده باشد ، محرومیتهایی برای باشگاه کاتالان درنظر گرفته خواهد شد.

این محرومیت با درنظر داشتن بند 18 قوانین نقل و انتقالات بازیکنان است که بدین ترتیب است:

بند 18 : شرایط ویژه برای نقل و انتقالات بازیکن حرفه ای و باشگاه ها:

1-اگر یک واسط در روند مذاکرات برای یک قرارداد فعالیت میکند، نام او باید در قرارداد ذکر شود.

2-حداقل مدت اعتبار قرارداد از زمان امضای قرارداد تا پایان فصل است و حداکثر مدت اعتبار قرارداد، پنج ساله خواهد بود. هر قرارداد دیگری با مدت زمانی دیگری تنها در شرایطی که پذیرفته است که مطابق قوانین آن کشور باشد. بازیکنان زیر 18 سال، نمی توانند قراردادی حرفه ای با مدت زمان بیش از 3 سال به امضا برسانند و قراردادی با مدت زمان طولانی تر پذیرفته نیست.

3- باشگاهی که خواهان امضای قرارداد با یک بازیکن حرفه ای است باید به صورت کتبی، تصمیمش را به باشگاه مالک بازیکن اعلام کند و پس از آن روند مذاکرات را با او آغاز نماید. درصورتی که قرارداد بازیکن با باشگاه فعلی اش به پایان رسیده و یا در بازه شش ماهه به پایان خواهد رسید، او این آزادی را خواهد داشت تا قرارداد دیگری را با باشگاهی دیگر به امضا برساند. 

 6363