پاشازاده: متاسفانه تماسی برای حضور در استقلال با من گرفته نشد/ همان مدرکی را دارم که وحید هاشمیان دارد!

پاشازاده: متاسفانه تماسی برای حضور در استقلال با من گرفته نشد/ همان مدرکی را دارم که وحید هاشمیان دارد!

سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت استقلال می گوید ۵ قهرمانی در لیگ یک دارد اما به واسطه نداشتن پارتی نتوانسته به جایگاه مد نظرش در مربیگری ایران برسد.

به گزارش فوتبالی، مهدی پاشازاده در گفت و گو با فوتبالی در خصوص ورودی های استقلال اظهار داشت: نمی توان از الان قضاوت کرد. خیلی مواقع بازیکنان بزرگ به استقلال آمده اند و کارایی در این تیم نداشتند و خیلی واقع هم بازیکنان کم نام و نشانی آمده اند و خودشان را نشان داده اند. به همین دلیل از الان نمی توانیم بگوئیم بازیکنان استقلال خوب یا بد هستند و بهتر است منتظر شروع لیگ باشیم.

وی در ارتباط با وضعیت پاتوسی گفت: پاتوسی یکی از نفرات کلیدی استقلال در فصل گذشته بود و حفظ او می تواند به استقلال کمک کند که امیدوارم این اتفاق رقم بخورد.

پیشکسوت استقلال در ارتباط با این که آیا او جز گزینه های دستیاری استراماچونی بوده گفت: متاسفانه به صورت مستقیم در این رابطه با من صحبتی نشده بود و بیشتر پیغام و پسغام بود. به هر حال حضور در استقلال برای ما استقلالی ها همیشه شیرین است اما اگر چنین پیشنهادی هم داده می شد اول به آن فکر می کردم که می توانم یا نه؟  چون برای من هم یکسری مسائل خیلی مهم است. 

پاشازاده در پایان گفت: چند وقت پیش یکی از مدیران فوتبال  ایران را دیدم که حتی من را نمی شناخت. بعد این ها می خواهند برای فوتبال ما تصمیم گیری کنند. من ۵ قهرمانی در لیگ یک آورده ام و همان مدرکی را دارم که وحید هاشمیان دارد اما چون پارتی ندارم یا به افراد سیاسی وصل نیستم نتوانسته ام در تیم های ملی یا لیگ برتری باشم. چند سال برای استقلال بازی کردم و در چند سال اخیر فقط برای حضور در یک مصاحبه به باشگاه استقلال رفتم. استقلال خانه ما است و دوست داریم تعامل بیشتری بین باشگاه استقلال و پیشکسوتان باشد.

9697