ریوالدو: جدایی نیمار از بارسا اشتباه بود، او باید امسال برگردد

ریوالدو: جدایی نیمار از بارسا اشتباه بود، او باید امسال برگردد

سایت رسمی فوتبالی - ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل، معتقد است که جدایی نیمار از بارسلونا و انتقال به پاری سن ژرمن اشتباه بوده و این بازیکن باید برای جبران این اتفاق در تابستان پیش رو به نیوکمپ بازگردد.

به گزارش فوتبالی، نیمار از زمان انتقال به پاریس با مصدومیت ها و مشکلات بسیاری در بیرون و درون زمین روبرو شده است و اخیرا خواهان جدایی از این تیم نیز شده است. مدیرعامل باشگاه نیز علیرغم عملکرد موفق این بازیکن حاضر است برای فروش او مذاکره کند. ریوالدو که در 5 سال حضور خود در نیوکمپ 157 بازی برای این تیم انجام داد، در پاسخ به سوالی درباره لزوم بازگشت نیمار به بارسلونا گفت: " از نظر من بله چون او بازیکن خوبی است که جدایی اش از بارسا اشتباه بود. فکر می کنم این فرصت خوبی برای بازگشت است و اگر او به بارسا بازگردد همه چیز در زندگی اش تغییر خواهد کرد. او باید حالا تصمیم بگیرد. نباید برای یک فصل دیگر صبر کرد. جدایی از بارسلونا تصمیم ناگهانی و سریعی بود. خب 70 درصد هواداران از او راضی نیستند و احتمالا آزرده خاطر نیز هستند. اما فکر می کنم او این شخصیت را دارد که نظر آنها را تغییر دهد و اگر عملکرد خوبی داشته باشد، گلزنی کند، مانند همیشه فوتبال بازی کند، با دوستان خود به مهمانی نرود و بارسا را قهرمان کند، همه چیز فراموش خواهد شد. برای نیمار اینجا مانند خانه است. وقتی دوباره شروع به بازی کند، هواداران هم او را دوست خواهند داشت. "

ریوالدو در ادامه اضافه کرد: " نیمار اخلاق هایی دارد که خوب نیستند اما من فکر می کنم اگر او برگردد، دیگر بچه نیست. حالا در 27 سالگی قرار دارد و فکر می کنم می تواند تغییر کند. او حالا باید از این فرصت استفاده کند. به نفع بارسلونا یا رئال مادرید. صحبت هایی درباره رئال و همچنین فوتبال انگلیس مطرح شده است. فکر می کنم او به هر تیمی برود می تواند بهترین بازیکن دنیا شود. "

1070