موسوی: استراماچونی خوب است و باید به او ابزار بدهند

موسوی: استراماچونی خوب است و باید به او ابزار بدهند

سایت رسمی فوتبالی- علی موسوی اعتقاد دارد استراماچونی مربی خوبی است اما باید ابزار لازم هم برای او مهیا شود.

به گزارش فوتبالی، پیشکسوت استقلال در گفت و گو با فوتبالی در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: استراماچونی از قلب فوتبال اروپا به ایران آمده و مربی جوان و با دانشی است که حضورش می تواند برای استقلال خوب باشد اما فقط حضور استراماچونی برای استقلال کافی نیست و بلکه باید ابزار لازم هم برای او مهیا شود.

موسوی در ادامه افزود: مربی خوب زمین خوب و بازیکن خوب هم می خواهد که باید همه این ها در اختیار او قرار بگیرد تا بتواند خوب عمل کند. امیدوارم این اتفاق در استقلال رقم بخورد تا شاهد موفقیت های بیشتر باشیم.

وی در خصوص وضعیت پاتوسی در استقلال گفت: به نظر من باید پاتوسی با یک رقم معقول در استقلال حفظ شود. او بازیکن خوبی بود اما نه به اندازه تبلیغاتی که روی این بازیکن صورت می گیرد. پاتوسی در بازی های داخلی استقلال خوب ظاهر شد اما در بازی های آسیایی نتوانست آن پاتوسی لیگ ایران باشد به همین دلیل من اعتقاد دارم او خیلی هم عالی نبود و در حد متوسط خوب بود که باید به اندازه همان توانایی که داشته برای او پول خرج کنند.

موسوی در پایان گفت: امیدوارم استقلال امسال دیگر قهرمان شود. همه امید ما به قهرمانی استقلال است و امیدوارم امسال طوری برنامه ریزی شود که این اتفاق رقم بخورد.

9697