منزوی: مگر در فوتبال ایران مثل پروپئیچ نداریم؟/ طلب ۹۰ میلیونی حالا به ۵، ۶ میلیارد تومان تبدیل شده است

منزوی: مگر در فوتبال ایران مثل پروپئیچ نداریم؟/ طلب ۹۰ میلیونی حالا به ۵، ۶ میلیارد تومان تبدیل شده است

وب سایت رسمی فوتبالی- عضو هیئت مدیره استقلال گفت: اگر قرار بود پروپیچ نیم‌فصل نیمکت‌نشین باشد، چرا از تیم جوانان و امید استقلال بازیکن نیاوردند؟

به گزارش فوتبالی، کامران منزوی عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با یکی از بخش‌های خبری اظهار داشت: برای من عجیب است که آیا در ایران بازیکنی مثل پروپیچ نبوده که سراغ یک خارجی با این کیفیت فنی پایین رفته‌اند؟ اگر قرار بود یک بازیکن نیم‌فصل روی نیمکت بنشیند، چرا از تیم امید یا جوانان استقلال بازیکن نیاوردند تا هم هزینه‌ای به باشگاه تحمیل نشود و هم فرصت در اختیار یک استعداد ایرانی قرار بگیرد.

وی گفت: به دلیل بی‌توجهی به شکایت این بازیکن، طلب ۹۰ میلیون تومانی حالا به ۵، ۶ میلیارد تومان تبدیل شده که پرداخت آن از توان ما خارج است. پولی که به سختی به دست می‌آید و با تلاش فراوان برای تیم بزرگ استقلال فراهم می‌شود، حالا به سادگی باید به یک بازیکن ضعیف خارجی پرداخت شود. هرچه به ضرب‌العجل فیفا نزدیک‌تر می‌شویم، امید ما برای فراهم کردن پول کمتر می‌شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: هزینه اجاره زمین تمرین بسیار سنگین شده و در کنار دیگر هزینه‌ها، کار را برای مدیریت باشگاه دشوار کرده است. طلب پروپیچ یا باید از طریق اسپانسر تامین شود و یا نهاد‌های بالا دستی برای فراهم کردن آن به ما کمک کنند. متاسفانه اگر این بدهی پرداخت نشود، عواقب سختی در انتظار باشگاه استقلال است. در صورت بی‌توجهی مجدد به این پرونده، خطر کسر امتیاز، بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات و حذف از لیگ قهرمانان آسیا استقلال را تهدید می‌کند.

7413