چهار مقصد احتمالی بوفون بعد از ترک پاریس

چهار مقصد احتمالی بوفون بعد از ترک پاریس

سایت رسمی فوتبالی- جانلوئیجی بوفون دروازه بان افسانه ای و 41 ساله دنیای فوتبال، تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال ندارد. آنچه مسلم است این است که فصل آینده او را درتیم پاری سن ژرمن نخواهیم دید.

به گزارش فوتبالی، بوفون این روزها گزینه جذابی در بازار نقل و انتقالات تابستانی است. سران باشگاه پاری سن ژرمن چندی پیش اعلام کردند که این دروازه بان 41 ساله فصل آینده در پارک دو پرنس نخواهد ماند و پس از آن بود که تیمهای مختلفی برای جذب بوفون ابراز تمایل کرده اند.

بوفون در واکنش به پیشنهادات دریافتی گفته:« دراین باره تصمیم گیری خواهم کرد. پیشنهادات خوبی دریافت کرده ام.»

پورتو یکی از باشگاه هایی است که به دنبال به خدمت گرفتن بوفون است. سیلوانو مارتینا، مدیربرنامه های بوفون دراین باره گفته:« ایده انتقال به پورتو برای بوفون خیلی جذاب است.» طبق گزارش منتشره در اسکای ایتالیا، پورتوی ایکر کاسیاس یکی از جذاب ترین گزینه های پیش روی این دروازه بان ایتالیایی به نظر می رسد.


برخی از رسانه های ایتالیایی هم از احتمال بازگشت بوفون به سری آ خبر داده اند؛ آتالانتا که فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت یکی از تیمهایی است که برای جذب بوفون دست به کار شده و پارما، تیم اسبق بوفون هم خواهان جذب اوست. گاتزتادلوسپورت در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که بوفون ممکن است 18 سال بعد از جدایی از تیمی که  فوتبال حرفه ای اش را درسال 1995 در آنجا شروع کرد (پارما)، به این تیم بازگردد.

علاوه بر این پیشنهادات، لیدز مارسلو بیه لسا که در لیگ چمپیونشیپ (دسته دوم فوتبال انگلیس) حضور دارد نیز خواهان به خدمت گرفتن بوفون شده است.

او همچنین چند پیشنهاد از لیگ چین هم دارد و فلومینزه برزیل هم خواهان به خدمت گرفتن اوست. ماریو بیتنکورت، رئیس جدید باشگاه فلومینزه هم قصد دارد تا بوفون رابه عنوان یک سوپراستار به رختکن تیمش اضافه کند. 

6363