گزارش ویژه/ پژمان منتظری می رود یا می ماند؟

گزارش ویژه/ پژمان منتظری می رود یا می ماند؟

وبسایت رسمی فوتبالی –آیا پژمان منتظری فصل آینده در استقلال حضور نخواهد داشت؟

به گزارش فوتبالی، بعد از اینکه مدافع ملی پوش استقلال در صفحه اینستاگرامش از مدیران باشگاه بابت عدم تماس با او برای تمدید قرارداد گلایه کرد، مدیرعامل باشگاه در مصاحبه‎های متفاوت اعلام کرد که حتما برای ماندن پژمان با او صحبت و این بازیکن را راضی خواهد کرد.

صحبتهای فتحی، اما تاثیری در تغییر نظر منتظری نداشت و او در مصاحبه ای، خداحافظی‎اش از استقلال و تیم ملی را اعلام کرد.

 اگر چه مدیران استقلال، بعد از این مصاحبه به دنبال راضی کردن پژمان برای بازگشت بودند اما او تا امروز جواب هیچکدام از اعضای هیات مدیره را نداده تا نهایتا خلیل‎زاده به عنوان نایب رئیس هیات مدیره، پروژه بازگشت منتظری به استقلال را مختومه اعلام کند.

برخی هواداران استقلال معتقدند مدیران استقلال بابت تاخیر در تماس با پژمان مقصر هستند اما این یک قسمت ماجراست. 

خود منتظری هم با کارهایی که انجام داد، زمینه جدایی‎اش از استقلال را فراهم کرد. او در انتهای فصل در یکی دو مصاحبه از مدیریت باشگاه و همچنین وجود یک جریان خاص در استقلال انتقاد کرد و البته به درستی و شفاف هم درباره این مسایل صحبت نکرد و هر بار افشاگری اش را به تاخیر می انداخت و به بار بعدی موکول می کرد اما نامی از هیچ شخص خاصی نبرد.

 نکته دیگر هم نقش او در اعتصاب بازیکنان استقلال در پایان فصل و دوران سرمربیگری فرهاد مجیدی بود. در شرایطی که باشگاه از منتظری به عنوان یکی از بازیکنان بزرگ و همچنین کاپیتان‎های تیم، انتظار داشت حواشی به وجود آمده را مدیریت و جلوی اعتصاب بازیکنان را بگیرد اما در کمال تعجب، منتظری به جای مقابله با معترضان، در تیم آنها قرار گرفت و جزو اولین نفراتی بود که اردو را ترک کرد! این ماجرا باعث تعجب چند بازیکن استقلال و حتی خود فرهاد مجیدی هم شده بود. در حالیکه مدیرعامل قول داده بود بازیکن صبح آخرین بازی استقلال در لیگ برتر پول بگیرند اما بازیکنان باور نکردند و شب بازی به هتل نرفتند. صبح بازی هم پول به حسابشان واریز شد‌.

حالا و در حالی که جدایی منتظری از استقلال به صورت رسمی اعلام نشده، خیلی‎ها کار او با این تیم را تمام شده می‎دانند و حتی مقصد او را هم مشخص کرده اند.

به نظر می رسد در صورتی که منتظری قصد داشته باشد در لیگ برتر به فوتبالش ادامه دهد، فولاد گزینه اصلی او خواهد بود اما این احتمال هم وجود دارد که این بازیکن، دوباره در لیگ ستارگان قطر پا به توپ شود. او در قطر در حال سبک و سنگین کردن پیشنهادهایش است و البته جواب تلفن اعضای هیات مدیره به خصوص کامران منزوی را نمی دهد! 

البته به قول سرهنگ علیفر، فوتبال قابل پیش بینی نیست و ممکن است پژمان را دوباره در ترکیب استقلال مشاهده شود!

1984