مسعود ریگی: به آرزویم رسیدم و احساس فوق‌ا‌لعاده‌ای دارم

مسعود ریگی: به آرزویم رسیدم و احساس فوق‌ا‌لعاده‌ای دارم

وبسایت رسمی فوتبالی- مسعود ریگی، هافبک جدید تیم فوتبال استقلال تهران گفت: از حضور در تیم استقلال احساس فوق‌العاده‌ای دارم و امیدوارم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم.

به گزارش فوتبالی، مسعود ریگی در مورد پیوستن به تیم استقلال گفت: استقلال و پرسپولیس بزرگ‌ترین و محبو‌ب‌ترین تیم‌های ایران هستند و تمام فوتبالیست‌ها دوست دارند در یکی از این دو تیم بازی کنند. من فصل گذشته عملکرد خوبی در پدیده داشتم و خوشحالم که این عملکرد طوری بود که با پیشنهاد تیم بزرگی مثل استقلال مواجه شدم.

هافبک پیشین تیم فوتبال پدیده شهر خودرو یادآور شد: من چند پیشنهاد دیگر هم داشتم، ولی طبیعی بود که با تمام وجودم استقلال را انتخاب کنم. با پیوستن به استقلال به آرزویم رسیدم و احساس فوق‌العاده‌ای دارم که پیراهن این تیم بزرگ را بر تن خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نگران نیست در استقلال به اندازه کافی فرصت بازی پیدا نکند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش من این است که بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم و به هدف‌هایم برسم. طبیعتاً در یک تیم بزرگ هر بازیکنی کار سختی دارد، ولی مهم این است که خیلی بیشتر از فصل گذشته تلاش کنم و به هدف‌هایم برسم.

هافبک تیم فوتبال استقلال با اشاره به حضور آندره‌آ استراماچونی در این تیم گفت: استراماچونی یک مربی بزرگ و صاحب سبک است که در تیم بزرگی مثل اینتر هم مربیگری کرده است. بازیکنان و استراماچونی تازه با هم آشنا شده‌اند و هدف ما این است که به یکدیگر کمک کنیم. امیدوارم در کنار هم فصل خوبی را برای هواداران استقلال رقم بزنیم.

ریگی در ارتباط با اینکه آیا استقلال می‌تواند بعد از چند سال قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند، عنوان کرد: می‌دانیم که هواداران استقلال بی‌صبرانه منتظر قهرمانی در لیگ برتر هستند. طبیعتاً آنها بعد از چند سال قهرمانی می‌خواهند و مأموریت مهم ما این است که امسال با قهرمانی در لیگ برتر، هواداران استقلال را خوشحال کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که در استقلال چه شماره‌ای را انتخاب خواهد کرد، گفت: هنوز شماره پیراهنم مشخص نشده است.

9697