حسن روشن: شفر خیلی قشنگ دلالی می کرد

حسن روشن: شفر خیلی قشنگ دلالی می کرد

وب سایت رسمی فوتبالی- حسن روشن درباره آخرین وضعیت استقلال و روزهای حضور وینفرد شفر در ایران صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، حسن ‌روشن ‌رک ‌و ‌بی‌پرده ‌مشکلات‌ استقلال ‌را ‌گفت.‌ حرف‌های ‌او‌ خواندنی ‌است.‌

‌‌از ‌مربيان ‌ايتاليايی ‌شناخت ‌داريد؟
مربيان كه... يادم هست سال های آخری كه در الاهلی بودم فابيو كاناوارو آمد آنجا و خوب هم بود. يعنی الاهلی استفاده اش را از او برد و كاناوارو هم حاشيه خاصی نداشت.

‌‌استراماچونی ‌موفق ‌می‌شود؟
الان كه برای قضاوت زود است ولی صحبت های او را كه شنيدم بد حرف نزد. همين كه قول قهرمانی نداد خوب بود. البته باز هم تأكيد می كنم كه بايد كارش را ببينيم و قضاوت خيلی زود است. به نظر من كميته فنی قوی بايد در كنارش باشد. مربی خارجی اگر ببيند باشگاه يك كميته فنی قوی دارد متوجه می شود كه اينجا حساب و كتاب دارد و همه چيز الكی نيست. مثلا در همين ماجرای حضور استراماچونی بايد ۲ ،۳ نفر از اعضای كميته فنی را به استقبال او می فرستادند نه اين كه خطير برود. می شد خطير برود ولی ۲ ،۳ عضو كميته فنی هم بروند.

‌‌‌اما ‌استقلال ‌که ‌کميته ‌فنی ‌ندارد!

خب اين ايراد است. به نظر من بايد يك كميته فنی قوی بگذارند و با آنها قرارداد ببندند و پول هم بدهند.

‌‌‌به ‌شما ‌بگويند ‌می ‌رويد؟
نه، من با اين مديران كار نمی كنم.

‌‌‌برگرديم ‌به ‌بحث ‌استراماچونی؛‌ چقدر ‌اميدواريد ‌او ‌موفق ‌شود؟
ببين، قيافه اش كه بر خلاف شفر نمی خورد دلال باشد! شفر قشنگ دلالی می كرد. من يك روز اين حرف ديديم كه خودشان را زدم ولی بعدا هم گفتند شفر دلالی می كند. حالا هم اگر از من عذرخواهی كنند عيبی ندارد، اتفاقاً بزرگ می شوند. 14 ،15 سال قبل كه شفر در الاهلی بود نه سوت می زد، نه شال گردن می چرخاند و نه دلالی می كرد! اتفاقاً با فشار كميته فنی مجبور شد 6 ،7 جوان را هم بازی بدهد اما در استقلال اين كار را نكرد.

‌‌‌حرف ‌آخر؟

اين استقلال يك كميته فنی قوی می خواهد. استقلالی ها اگر خودشان خوب كار كنند هيچ كس نمی گويد وزير پرسپوليسی است. اصلا جرم نكرده كه پرسپوليسی است. شايد يك وزير هم بيايد كه استقلالی باشد.

4344