وینیسیوس: آینده امباپه در رئال مادرید است

وینیسیوس: آینده امباپه در رئال مادرید است

سایت رسمی فوتبالی - وینیسیوس جونیور ستاره 18 ساله و برزیلی رئال مادرید در مصاحبه با سایت "تله فوت" در مورد بحث پیوستن کیلیان امباپه ستاره پاریسن ژرمن به رئال مادرید صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس که این روزها در حال لذت بردن از تعطیلاتش در برزیل است در ریو میزبان جولین ماینارد خبرنگار برزیلی در خانه اش بود. او در مورد امباپه صحبت کرد و گفت:"همه هواداران رئال مادرید رویای خرید امباپه را دارند اما این نه تنها مربوط به رئال مادرید بلکه مربوط به هواداران کل تیم هاست. آینده امباپه در رئال مادرید است و به نظرم به زودی این اتفاق رخ خواهد داد. شخصا با همدیگر آشنایی نداریم اما در اینستاگرام صحبت می کنیم و برای هم پیام می فرستیم. او را خیلی تحسین می کنم. جامهای زیادی برده و اگر به مادرید بیاید خیلی عالی خواهد بود."

رئال مادرید خرید امباپه را به تابستان 2020 موکول کرده چرا که با توجه به جذب هازارد در این تابستان ترجیح می دهد که خرید سنگین دیگری نداشته باشد. امباپه یکی از گزینه های رویایی رئال است که مدیران رئال مادرید از او خواسته اند تا قراردادش را با پی اس جی تمدید نکند و بدین ترتیب شانس حضور در برنابئو در َآینده را همچنان داشته باشد.