غلامپور: علی دایی گفت به استقلال بروم

غلامپور: علی دایی گفت به استقلال بروم

وب سایت رسمی فوتبالی- بهزاد غلامپور گفت: با خود علی آقا مشورت كردم و با مشورت ايشان به استقلال برگشتم.

به گزارش فوتبالی وبه نقل از خبر ورزشی، بهزاد ‌غلامپور ‌بعد ‌از ‌۹‌سال ‌دوباره ‌به ‌استقلال ‌برگشته ‌و‌ مربی ‌گلرهای ‌اين ‌تيم ‌شده ‌است.‌ديروز ‌فرصتی ‌دست ‌داد‌ تا ‌به ‌صورت ‌تلگرافی ‌با ‌مربی ‌جديد ‌آبی‌ها ‌گفت‌وگو ‌کنيم.

‌‌‌‌‌در ‌مورد ‌استقلال ‌اين ‌نگرانی ‌وجود ‌دارد ‌که ‌کادر‌ فنی ‌جديد ‌غير ‌از ‌شما ‌با ‌بازيکنان ‌آشنا ‌نيستند ‌و ‌اين‌ آشنايی ‌خيلی ‌زمان ‌می‌برد.
نه، اتفاقاً شناخت كافی دارند چون با تيم های حرفه ای كار كرده اند و خودشان هم حرفه ای هستند. فيلم بازی های استقلال را نيز ديده اند و مشكلی از بابت آشنايی وجود ندارد. خودم هم نهايت تلاشم را به خرج می دهم تا گلرهای استقلال در اوج آمادگی باشند.

‌‌‌‌‌حسين ‌حسينی ‌طی ‌13‌ماه ‌اخير ‌آخرين ‌نفری‌ بوده ‌که ‌از ‌تيم ‌ملی ‌خط ‌خورد.‌ علاوه ‌بر ‌جام‌جهانی،‌ جام‌ ملت‌های ‌آسيا ‌را ‌هم ‌از ‌دست ‌داده ‌است.‌ آيا‌ با‌ وجود‌ شما‌ می‌توان ‌به ‌تداوم ‌حضور ‌دروازه‌بان ‌استقلال ‌در ‌تيم‌ملی‌ اميدوار ‌بود؟
همه تلاشم اين است كه چنين اتفاقی رخ بدهد. حسين حسينی گلر خوبی است و سعی می كنم تا بهتر هم بشود. دلم می خواهد حسين در تيم ملی بماند و جايگاهش را از دست ندهد. اين مساله برای خود استقلال هم فوق العاده مهم و حياتی تلقی می شود چون وقتی دروازه بان روحيه داشته باشد خيلی از مشكلات تيم حل می شود.

‌‌‌‌‌پس ‌قبول ‌داريد ‌دروازه‌بان ‌خوب ‌نصف ‌يک ‌تيم‌ است؟

بله، صد درصد. به قول معروف آماده كردن نصف استقلال با من (می خندد) البته جدا از شوخی همه ما كنار آقای استراماچونی هستيم و می خواهيم فصل موفقی را برای استقلال رقم بزنيم.

‌‌‌‌‌شايعه ‌شده ‌شما ‌برای ‌استقلال ‌شرط ‌گذاشته‌ايد‌ که ‌هرگاه ‌علی ‌دايی ‌تيم ‌گرفت،‌ از ‌اين ‌تيم ‌جدا ‌شده ‌و‌ دوباره ‌دستيار ‌شهريار ‌می‌شويد؟
دايی بزرگ ترين بازيكن تاريخ ايران و آسيا تلقی می شود. كار كردن كنارش افتخارم است و واقعاً حكم برادرم را دارد ولی برای استقلال هيچ بندی نگذاشته ام و شرط تعيين نكرده ام. اتفاقاً با خود علی آقا مشورت كردم و با مشورت ايشان به استقلال برگشتم.

‌‌‌‌‌نظر ‌علی ‌آقا ‌چه ‌بود؟
كاملا استقبال كرد. گفت فوتبال حرفه ای است و مربيان جابه جا می شوند. ايشان هميشه به من محبت داشته و دارد. من هميشه از كار كردن با دايی لذت می برم و به آن افتخار می كنم. با اينكه از بچگی استقلالی بودم ولی به خاطر علی آقا حتی به پرسپوليس هم رفتم. حالا كسی چه می داند شايد دوباره با هم همكار شديم.

پسرتان ‌هم ‌دروازه‌بان ‌است آيا ‌او ‌را ‌نيز ‌به ‌استقلال‌ می‌آوريد.
نه، دلم می خواهد حسابی آبديده شود تا نگويند به هر تيمی كه پدرش هست می رود. او خودش توانمندی لازم را دارد و احتمالاً به تيم بادران می رود.

4344