بارسلونا برای هفته آینده 70 میلیون یورو نیاز دارد

بارسلونا برای هفته آینده 70 میلیون یورو نیاز دارد

سایت رسمی فوتبالی - بارسلونا یک ماه پیش فصل را با شکست مقابل والنسیا در بنیتو ویامارین تماشا کرد تا شانس کسب حام حذفی را از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در عرض چند هفته شانس کسب لیگ قهرمانان اروپا و کوپا دل ری را از دست داد و فصل را با فقط یک جام یعنی لالیگا به پایان رساند. بعد از آن فرصت بود تا مدیران بارسا در مورد فصل آینده و تحولات تیمشان تصمیم بگیرند.

اما در یک ماه اخیر بارسا هیچ اقدام رسمی در زمینه ایجاد تغییرات در تیم نداشته است. رادیو کاتالونیا گزارش داده است که بارسلونا برای این که سال مالی را با ضرر به پایان نرساند تا روز 30 ژوئن (نهم تیر) به 70 میلیون یورو نیاز دارد. بارسا از سال 2010 تا کنون از نظر مالی متضرر نشده و نمی خواهد که این روند خوب از بین برود. 

بارسلونا فعلا فروش چهار بازیکن را قطعی کرده اما رسمی نکرده است. آندره گومز قرار است که با 25 میلیون یورو راهی اورتون شود. سیلسن نیز در مسیر جدایی است و بارسا روی درآمد 25 میلیونی از فروش او حساب می کند. جدایی دنیس سوارز و والنسیا و انتقالاشن به بارسلونا هم قطعی به نظر می رسد اما بعید است که مدیران بارسا بتوانند ظرف یک هفته، این اختاف 70 میلیونی را جبران کنند.