حلالی: هواداران حق دارند اما....

حلالی: هواداران حق دارند اما....

وب سایت رسمی فوتبالی- هافبک سابق پرسپولیس گفت: برانکو خدمات ارزنده ای را برای پرسپولیس داشت و روزهای خوبی را برای هواداران رقم زد اما پرسپولیس از  همه نام ها بزرگ تر است.

اسماعیلی حلالی پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به اتفاقات اخیر در باشگاه به خبرنگار فوتبالی گفت: در این مقطع تصمیم بر این شد که برانکو از پرسپولیس جدا شود و ادامه کار تیم با سرمربی دیگری باشد به هر حال خدمات برانکو برای هیچ کس قابل چشم پوشی نیست اما در حال حاضر باید به فکر پرسپولیس و آینده اش بود.

حلالی در ادامه گفت: ما روزهای خوبی را با برانکو داشتیم و حالا باید به فکر این باشیم که پرسپولیس را با آرامش برای فصل بعد آماده کنیم. به هرحال هواداران نگران هستند و حق دارند که بخواهند پرسپولیس روزهای خوبش را تکرار کند اما این اتفاق در سایه آرامش و حمایت از تیم و باشگاه رخ خواهد داد و با جار و جنجال کاری از پیش نمی بریم.

این هافبک سرخ ها در خصوص جانشین برانکو گفت: باشگاه باید بهترین انتخاب را داشته باشد و مربی رزومه داری را برای تیم جذب کند. مربی قوی تر از برانکو . این روزها نام یحیی گل محمدی بیش از سایر گزینه ها به گوش می رسد که حسن انتخاب یحیی این است که فردی از بدنه باشگاه است و می تواند در پرسپولیس موفق شود.

حلالی در پایان توصیه ای برای هواداران داشت و در این زمینه به خبرنگار فوتبالی گفت: من از این طریق از هواداران فهیم پرسپولیس می خواهم که خویشتن دار باشند و آرامش خود را حفظ کنند. همه ما از جدایی برانکو ناراحت هستیم اما در حال حاضر پرسپولیس نیازمند آرامش است و با جنجال نمی توان کمکی به تیم کرد. این چند دستگی ها اصلا به سود پرسپولیس نیست.

1984